Gangs hebben hun waarde verloren 24 leden hebben gestemd
-
1. Hebben gangs hun waarde verloren?
-
Ja18
-
Nee4
-
Anders, plaats een reactie.2
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Zoals de titel al zegt, vindt jij dat gangs hun waarde hebben verloren met de komst van GTA (I)V?
Zelf vind ik het wel zo, in de voorgaande GTA's draaiden de missies vooral om gangs. In GTA III kom je vaak in contact met verschillende gangs. De ene keer doe je missies voor de Leone Family en vervolgens weer een aantal voor de Yakuza family. Zo blijft dit een beetje in GTA III rouleren en herken je toch wel een kleine band bij elke gang. In Vice City is het eigenlijk hetzelfde verhaal, en misschien nog wel een tandje hoger. Daar heb je nog je eigen gang, de Vercetti gang.
Bij GTA San Andreas aangekomen krijg je te maken met CJ, een protagonist die in the hood is opgegroeid. Hier merkte ik toch wel een grote rivaliteit tussen alle gangs, natuurlijk is dat bij de andere GTA's ook het geval, maar hier toch wat meer. Dat zal misschien wel aan de tags komen en de periode. In GTA IV krijg je ook te maken met gangs, al merk je er grote verschillen van rijke gang-lui tot Russen. En dan komt GTA V, er zijn naar mijn mening niet veel gangs meer. Je komt ze zelden tegen, naar mijn mening merk je nu echt dat het om het geld gaat en dat daarbij gangs een veel kleinere rol innemen. Een gewaagde zet? Of toch niet?
Ene kant mis ik toch wel een beetje het sfeertje, maar met de manier van GTA V kan ik ook wel mee leven.