Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twee nieuwe signatures.

Hallo iedereen,

Ik heb net deze twee signatures gemaakt!

Als jullie je mening hierover zouden willen geven, graag!

oria.png

qw13.png

yjve.png

EDIT: Nieuwe toegevoegd.

Edited by Xezel

Featured Replies

Ik vind ze wel mooi, maar de onderste vind ik minder geslaagd dan de bovenste.

Voor de bovenste geef ik een 7,3/10 en voor de onderste een 5.

  • Author

Ik vind ze wel mooi, maar de onderste vind ik minder geslaagd dan de bovenste.

Voor de bovenste geef ik een 7,3/10 en voor de onderste een 5.

Zo zie je dat meningen verschillen, ik vind de onderste juist het best gelukt. :puh:

Ik zou voor de onderste gaan.

Zeker omdat er een bananenkleur in zit (lijkt inderdaad bananensap) :schater:

Ik vind ze er beide wel leuk uit zien.

Ik zou voor de onderste gaan.

Zeker omdat er een bananenkleur in zit (lijkt inderdaad bananensap) :schater:

Ja inderdaad :engel:

Ik vind de "bananensap signature" ook de leukste, net of het plastic zakjes zijn die voor een deel volgegoten zijn! :) Alleen kan ik er geen bananensap in ontdekken, want de binnenkant van een banaan is bij mij nog steeds wit! Alleen de buitenkant van de schil is geel (of zwart na een poosje :engel: )

En het rook effect op je laatste afbeelding vind ik zeker wel geslaagd! Alleen lijkt het net of er aan de rechter bovenkant iets afgeknipt is ofzo...

En misschien is het een leuk ideetje om als je zoiets maakt de letters op sommige plekken (of helemaal) rood/oranje te maken, zodat je een effect krijgt of die letters liggen te smeulen/gloeien

  • Author

Ik vind de "bananensap signature" ook de leukste, net of het plastic zakjes zijn die voor een deel volgegoten zijn! :) Alleen kan ik er geen bananensap in ontdekken, want de binnenkant van een banaan is bij mij nog steeds wit! Alleen de buitenkant van de schil is geel (of zwart na een poosje :engel: )

En het rook effect op je laatste afbeelding vind ik zeker wel geslaagd! Alleen lijkt het net of er aan de rechter bovenkant iets afgeknipt is ofzo...

En misschien is het een leuk ideetje om als je zoiets maakt de letters op sommige plekken (of helemaal) rood/oranje te maken, zodat je een effect krijgt of die letters liggen te smeulen/gloeien

Bedankt voor de feedback!

Het afgeknipte is door de tool..

Ik vind de eerste meer professioneel ogen. Hij ziet er scherp uit zonder veel poespas eromheen.

De tweede heeft dan weer een leuk thema; Letters gevuld met bananesap. Misschien is de gloss op sommige letters iets teveel aanwezig.

Je artwork vind ik mooi Oosters ogen en is goed gelukt. Ik zou enkel de opacity van je naam wat verlagen zodat ie meer blend met het rokerige effect.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.