Een poosje terug vond ik deze al in de files van GTA V, maar ik had ze niet geüpload. Ik wilde ze jullie toch niet onthouden. Zoals jullie wellicht weten zijn de loading screens in meerdere delen gesplitst, zodat ze afzonderlijk van elkaar kunnen bewegen tijdens het laden.
Loading screen 1 - Lester
Loading screen 2 - Franklin nr. 1
Loading screen 3 - Franklin nr. 2
Loading screen 4 - Dave
Loading screen 5 - Wade
Loading screen 6 - Michael nr. 1
Loading screen 7 - Michael nr. 2
Loading screen 8 - Ron
Loading screen 9 - Trevor nr. 1
Loading screen 10 - Trevor nr 2
Overige
Er zijn nog een aantal "overige" loading screens, maar daar heb je niet heel veel aan, aangezien een hoop door elkaar zit gehusseld. Toch maar geupload, voor de liefhebbers.
(Deze laatste, Chop, staat waarschijnlijk bij Franklin nr. 2, maar wordt in de files van GTA V apart weergegeven, vandaar dat hij hier ook apart staat)
Zie het album voor grote resolutie! Veel plezier ermee!
Een poosje terug vond ik deze al in de files van GTA V, maar ik had ze niet geüpload. Ik wilde ze jullie toch niet onthouden.
Zoals jullie wellicht weten zijn de loading screens in meerdere delen gesplitst, zodat ze afzonderlijk van elkaar kunnen bewegen tijdens het laden.
Loading screen 1 - Lester
Loading screen 2 - Franklin nr. 1
Loading screen 3 - Franklin nr. 2
Loading screen 4 - Dave
Loading screen 5 - Wade
Loading screen 6 - Michael nr. 1
Loading screen 7 - Michael nr. 2
Loading screen 8 - Ron
Loading screen 9 - Trevor nr. 1
Loading screen 10 - Trevor nr 2
Overige
Er zijn nog een aantal "overige" loading screens, maar daar heb je niet heel veel aan, aangezien een hoop door elkaar zit gehusseld. Toch maar geupload, voor de liefhebbers.
(Deze laatste, Chop, staat waarschijnlijk bij Franklin nr. 2, maar wordt in de files van GTA V apart weergegeven, vandaar dat hij hier ook apart staat)
Zie het album voor grote resolutie!
Veel plezier ermee!