Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

de graphics van gta v

Nu we allemaal een beetje een plek hebben gevonden in gta en gta online heb ik ff de grenzen van de graphics opgezocht (op youtube dan) hier zijn wat videotjes

Gewelidge timelapse:

hoort er ook bij:

prachtig:

mooie snapmatics soon.....

Featured Replies

Bij IV was de RAGE nog een proefversie. Bij Red Dead was ie echt klaar, waardoor er betere Graphics konden worden gebruikt. En natuurlijk zijn de programma's voor de modellen en personages beter geworden.

Het is toch ongelooflijk dat zo'n mooie graphics mogelijk is op een 7 jaar oude gameconsole .

Mooier zou nooit kunnen in een gigantische open wereld game .

Ik geniet er nog steeds van en heb speciaal een Xbox 360 250 GB slime versie gekocht voor deze ongelooflijke mooie game .

Echt fantastisch .

Het is toch ongelooflijk dat zo'n mooie graphics mogelijk is op een 7 jaar oude gameconsole .

Er was een game aangekondigd met de release van de PS3. Die had nog betere graphics en is nooit uitgekomen. Maar voor R* is dit een doorbraak!

Ja, ik vind het ook altijd verbazingwekkend om te zien hoe goed alles er uit ziet op mijn ondertussen al oude 360.

Die had nog betere graphics en is nooit uitgekomen.

Misschien de reden dat hij nooit is uitgekomen.

Ik weet nog dat er veel is gezegd dat de graphics niet beter waren dan IV. Hoewel dat ergens waar is heeft men veel verbeterd aan algemeen detail. Voornamelijk betere textures overal en dat zorgt sowieso voor een betere indruk. Ik heb gisteren ook nog eens Mount Chiliad beklommen en zag toen halverwege Los Santos in de verte liggen, was echt een prachtig zicht.

Even kijken of dit topic niet dubbel is.

Die timelapses zien er vet uit. Doe net als of het met een slechte camera is op genomen en het lijkt net echt :puh: