m'n laptop wil zichzelf niet meer uitschakelen. Ik heb W8 Pro x64. Wanneer ik de laptop uitschakel, schakelt enkel de software zich uit en blijft de hardware voortdraaien(het scherm is dus ook uitgeschakeld). Hoe los ik dit op? Ik heb al wat rondgeneusd op internet, maar dit blijkt één van die vage problemen te zijn zonder een deftige oplossing...Mijn laptop schakelt zich ook niet deftig uit als alle USB-apparaten ontkoppeld zijn, dus daar ligt het zeker niet aan.
Voorlopig moet ik wel via de resetknop van m'n laptop m'n laptop uitschakelen..
Alvast bedankt.
Mvg,
MP
Edit: Via Uitvoeren => shutdown.exe /s /t 0 sluit m'n PC wel goed af. Via Alt + F4 => Afsluiten en Instellingen => Aan/Uit => Afsluiten doet ie het niet goed.
Hey,
m'n laptop wil zichzelf niet meer uitschakelen. Ik heb W8 Pro x64. Wanneer ik de laptop uitschakel, schakelt enkel de software zich uit en blijft de hardware voortdraaien(het scherm is dus ook uitgeschakeld). Hoe los ik dit op?
Ik heb al wat rondgeneusd op internet, maar dit blijkt één van die vage problemen te zijn zonder een deftige oplossing...Mijn laptop schakelt zich ook niet deftig uit als alle USB-apparaten ontkoppeld zijn, dus daar ligt het zeker niet aan.
Voorlopig moet ik wel via de resetknop van m'n laptop m'n laptop uitschakelen..
Alvast bedankt.
Mvg,
MP
Edit: Via Uitvoeren => shutdown.exe /s /t 0 sluit m'n PC wel goed af. Via Alt + F4 => Afsluiten en Instellingen => Aan/Uit => Afsluiten doet ie het niet goed.
Bewerkt: door MegaPilot