Zojuist heb ik de OPEN betaversie van PrtScreen.net gelanceerd. Dat betekend dat de site nu voor iedereen toegankelijk is, máár er nog wel fouten in kunnen zitten en er nog dingen kunnen missen.
In dit geval mis ik nog de terms of service en de HoF.
Ik wil jullie dus allen uitnodigen om een account aan te maken en om bugs/ (taal)fouten te ontdekken. De site is in het Engels vanwege de .net domeinnaam.
Gelieve fouten/ bugs bij mij te melden en er geen misbruik van te maken, dan moet ik maatregelen nemen.
Iedereen die meedoet met de open beta, bedankt!
Oh, en tips zijn ook van harte welkom natuurlijk!
En momenteel werkt het alleen in de hogere browsers, zoals Google Chrome, FireFox etc etc.
>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de "bewerk"-knop als je nog iets wil toevoegen aan een geplaatst bericht! <<<
Oh en helemaal vergeten te melden, je kunt via PrtScreen.net clipboard-images uploaden. Bijvoorbeeld een printscreen (prt scr) en het plakken dmv CTRL+V
Leden hebben hun eigen album en hebben een hoger upload limiet (15 ipv 5)
Beste GTA-Forum leden.
Zojuist heb ik de OPEN betaversie van PrtScreen.net gelanceerd. Dat betekend dat de site nu voor iedereen toegankelijk is, máár er nog wel fouten in kunnen zitten en er nog dingen kunnen missen.
In dit geval mis ik nog de terms of service en de HoF.
Ik wil jullie dus allen uitnodigen om een account aan te maken en om bugs/ (taal)fouten te ontdekken. De site is in het Engels vanwege de .net domeinnaam.
Gelieve fouten/ bugs bij mij te melden en er geen misbruik van te maken, dan moet ik maatregelen nemen.
Iedereen die meedoet met de open beta, bedankt!
Oh, en tips zijn ook van harte welkom natuurlijk!
En momenteel werkt het alleen in de hogere browsers, zoals Google Chrome, FireFox etc etc.
>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de "bewerk"-knop als je nog iets wil toevoegen aan een geplaatst bericht!
<<<
Oh en helemaal vergeten te melden, je kunt via PrtScreen.net clipboard-images uploaden. Bijvoorbeeld een printscreen (prt scr) en het plakken dmv CTRL+V
Leden hebben hun eigen album en hebben een hoger upload limiet (15 ipv 5)