Jump to content
Geplaatst:
comment_2099190

eIABfVh.jpg

Disney is op het geniale idee gekomen om een film te maken volledig gemaakt in Lego. Lijkt me zeker leuk om deze te bekijken omdat ik vroeger een groot Lego fan ben geweest. Bekende mensen als 'god' Morgan Freeman, maar ook acteurs als Alison Brie, Will Ferrell en Liam Neeson werken er aan mee. In Nederland komt hij uit op 12 Februari 2014. Ze hebben ook een leuke site en een tool om je eigen lego poppetje te ontwerpen. :puh:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2099285

Ik vind dat juist wel leuk, zo'n geanimeerde film. Ik was vroeger altijd enorme Lego-fan en ik denk dat ik deze film ook wel even ga bekijken, ben zeer benieuwd!

Geplaatst:
comment_2099286

Ik vind die geanimeerde troep van het bedrijf zelf echt rot. Het past niet in het LEGO thema. De fan made stop motion filmpjes zijn leuker.

Ik vind deze persoonlijk beter omdat de mond beweegt en ze spreken i.p.v. gewoon niet. En ze hebben echt goeie acteurs kunnen strikken ervoor.

Ach ja, ieder zijn eigen mening.

Geplaatst:
comment_2099377

Leuke trailer. Ikzelf vind het wel een beetje te hypermodern voor Lego, maar wel leuke humor.

Ik mis een beetje de standaard poppetjes in deze trailer. Vooral die linker hieronder vind ik echt geniaal. Ik heb hier nog steeds zo'n Lego gereedschapskistdoos en dat poppetje was ik dan altijd :D

figure_lego.jpgLego-man2.jpg91c77b98-ee88-44ad-b4a0-661ab1b35b92Larger.jpg

Ps. Is er ook een Lego topic? Of kan ik gewoon dit als Lego topic zien. Ik heb zo veel herinneringen aan Lego :puh:

Geplaatst:
comment_2099993

Als groot LEGO-fan wil ik deze zeker weten zien. Maar ik vrees dat m'n vrouw echt niet meegaat...

Ps. Is er ook een Lego topic? Of kan ik gewoon dit als Lego topic zien. Ik heb zo veel herinneringen aan Lego :puh:

Negatief, dit topic gaat over de film.

Geplaatst:
comment_2100003

Mooi idee, ik ben/was ook een groot fan van Lego, geweldig spul. Staat nog altijd een kast vol op mijn kamer ;) Ik zie wel even of ik hem ga kijken.

'I'm here to see... your butt'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.