Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nieuwe GTAV Artwork: Franklin & Chop on Guard

actual_1380050549.jpg

actual_1380050598.jpg

Rockstar Games blijft ons maar verwennen met Artwork, ook al is de game al een tijdje uit. De artworks zijn toegevoegd aan de Art and Downloads section van de officële GTA V site. Ook heeft Rockstar Games dus de twee Artworks, als Avatars gemaakt.

Featured Replies

Die laatste is wel een beetje vreemd: de kraan komt niet tot aan de grond?

• Author

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat ze beter kunnen bezig zijn met de problemen die er momenteel zijn van GTA: Online dan nieuwe artworks maken.

Nu dat je het zegt, dat is in de Singleplayer én Online niet zo. Misschien een klein foutje van Rockstar Games :puh:

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat ze beter kunnen bezig zijn met de problemen die er momenteel zijn van GTA: Online dan nieuwe artworks maken.

Dit zijn twee totaal verschillende teams hé, staat dus los van elkaar.

Er zit echt wel veel detail in die artworks, prachtig gemaakt. Grappig dat Chop net een shirt van de Ballas aan het verslinden is.

Ze zijn trouwens druk bezig met die problemen op te lossen, volgende week zou het gedaan moeten zijn. En zoals Eliott zegt hebben die twee geen verband met elkaar.

Edited by thebig

Was die bovenste niet 's uitgelekt, maar dacht iedereen dat 'ie nep was? :puh: Erg vet in ieder geval!

Mijn bureaublad achtergrond op mijn pc verwisseld steeds van GTA Artwork. Gewoon omdat ik ze altijd zo mooi vind!

• Author

Was die bovenste niet 's uitgelekt, maar dacht iedereen dat 'ie nep was? puh2.gif Erg vet in ieder geval!

Ik heb even gezocht onder de naam 'Leaked Artwork Chop.' Ik vond niet de pagina over de Artwork, maar over geleakte cheats. Op die artwork is het logo ook anders. De datum van die artikel is ook: Sun, 2013-09-15 17:06. - Klik voor artikel -

gta-v-artwork-chop.jpg

Dat hoeft niet incorrect te zijn hoor, een kraan hoeft niet verandert te zijn aan de grond. Ingame versie is dat wel, maar dat is een andere zaak.

Was die bovenste niet 's uitgelekt, maar dacht iedereen dat 'ie nep was? :puh: Erg vet in ieder geval!

Jup. De schaal van Chop blijft een vraagteken.

Ik claimde al vanaf het begin dat de Chop artwork gewoon de real deal was. Goed om te zien dat ik gelijk had :D

Weer een prachtwerkje van Rockstar, een stel creatieve lui daar.. (maar dat wisten we al lang natuurlijk)

Chop is helemaal niet zo erg als mensen denken, is een heel lief beest :puh: