Geplaatst: 2 november 201311 jaren comment_2099711 Hallo iedereen, Ik probeerde een nieuw youtube account aan te maken, en als ik hem probeer te verifiëren moet ik mijn mobiele nummer invoeren en dan hoor ik een SMS met een code te krijgen. Nu heb ik de melding gekregen dat ik het maximum aantal accounts heb. Ik heb er een verwijderd, en nu krijg ik nog steeds die melding (ook mijn google+ acc. heb ik verwijderd.). Wat moet ik doen? groeten, Brian
Geplaatst: 2 november 201311 jaren comment_2099720 Ik snap niet echt wat je bedoelt, maar ik zou gewoon die code invullen ipv sms activatie.
Geplaatst: 2 november 201311 jaren Auteur comment_2099730 Ik moet sms activatie doen -_- EDIT: Laat maar, heb het gefixt Bewerkt: 2 november 201311 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 2 november 201311 jaren comment_2099731 Lijkt me sterk, alle keren dat ik een Google Account heb aangemaakt heb ik dit niet hoeven doen. Kan je niet proberen een ander nummer op te geven, bijvoorbeeld die van een van je ouders?
Geplaatst: 2 november 201311 jaren Auteur comment_2099822 Ik heb het al gefixt, en ik heb mijn nummer opgegeven om zegmaar youtube partner te worden.
Hallo iedereen,
Ik probeerde een nieuw youtube account aan te maken, en als ik hem probeer te verifiëren moet
ik mijn mobiele nummer invoeren en dan hoor ik een SMS met een code te krijgen. Nu heb ik
de melding gekregen dat ik het maximum aantal accounts heb. Ik heb er een verwijderd, en nu
krijg ik nog steeds die melding (ook mijn google+ acc. heb ik verwijderd.). Wat moet ik doen?
groeten,
Brian