Geplaatst: 17 juli 200521 jaren Ik ben bezig met het exporteren van auto's. Ik heb gekeken in de walktrough naar de Feltzer. Die heb ik gevonden, maar die is op slot. Kan iemand mij helpen?
Geplaatst: 17 juli 200521 jaren Als je hem in je garage plaats, de poort doet en dan weer open, kan je erin. Je kan hem in je garage plaatsen door hem daar te duwen of de takelen met een towtruck (sleepwagen) of een traktor. Waar de towtruck en de traktor staan vind je in de Walkthrough.
Geplaatst: 17 juli 200521 jaren Auteur hoe kan ik de feltzer dan aan de traktor koppelen? EDIT: Ik heb het al. Bedankt! Bewerkt: 17 juli 200521 jaren door Phenx
Geplaatst: 17 juli 200521 jaren hoe kan ik de feltzer dan aan de traktor koppelen? Je kan die dingen achter bewegen, ik dacht dat dat met het "pijltje naar boven en naar beneden was" (ben het niet zeker). Probeer alle toetsen anders eens. Je dat moet ding eerst naar beneden doen, die feltzer er aankoppelen en dan terug naar boven. Bewerkt: 17 juli 200521 jaren door SayHello!
Geplaatst: 17 juli 200521 jaren Auteur nee, je moet er gewoon recht voor staan en dan gewoon achteruit rijden. dan zit ie vast.
Ik ben bezig met het exporteren van auto's. Ik heb gekeken in de walktrough naar de Feltzer. Die heb ik gevonden, maar die is op slot. Kan iemand mij helpen?