Nyltje Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Zou iemand de achtergrond weg willen halen zodat je alleen de letters ziet. De letters moeten wel de blauwe gloed behouden. Nyltje!
Ymosky Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Volgens mij is dit zo'n beetje onmogelijk om te doen? Tenzij je heel veel tijd en geduld hebt ofzo Ik weet niet waarvoor je het wilt gebruiken, maar misschien is het een idee om gewoon een aanvraag te doen voor een nieuwe tekst en dan deze stijl als voorbeeld meegeven? Ik denk dat dat veel vlugger en makkelijker is om te maken.
3L1077 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Je zou gewoon kunnen werken met blend modes, om het zwarte weg te krijgen. Ik weet niet goed waar je 'm voor wilt gebruiken?
Nyltje Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Weet iemand dan het lettertype?
NickyHendriks Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Dat kun je het beste in het 'Welk Lettertype is dit?' topic vragen, meer mensen die dat lezen, dus ook sneller kans op een antwoord Anders Flitskikker eens een PM sturen, die weet wel erg veel fonts. Ik kan me dit lettertype wel herinneren, ooit eens gebruikt gehad.
Cabyon Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Genoeg mensen lezen dit topic ook hoor, Nicky. Nyltje, helaas zal de zwarte achtergrond plus bijbehorende effecten moeilijk weg te werken zijn om je gewenste tekst te krijgen. Echter weet ik een font dat er op lijkt, maar hem volgens mij niet is: 28 Days Later. (http://www.dafont.com/28-days-later.font)
3L1077 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik zal morgen eens proberen 'm weg te halen, heb wel een ideetje.
Rutger. Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik heb mijn best gedaan. Deze: Of deze:
Nyltje Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 (bewerkt) ZaroX dat ziet er best goed uit! Alleen bedoelde ik alleen de letters, die soort slingertjes mogen weg. Echt goed gedaan! Ellitot als jij het ook kan kan jij het ook inzenden! Bassie, dat lettertype lijkt er best op, ik zal vanmiddag kijken of ik ze met die lijnn kan doen. Bedankt voor het lettertype! Bewerkt: 7 november 2013 door Nyltje
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 (bewerkt) fixed it: EDIT: Ook nog even een gif'je van gemaakt: Bewerkt: 7 november 2013 door supergtagamer
Nyltje Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ziet er mooi uit, bedankt Supergtagamer! ;D
Recommended Posts