Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Spelers gaan weg

Hoi hoi,

De afgelopen week irriteer ik me enorm aan een blijvend probleem.

Uit het niets allemaal tegelijke tijd gaat iedereen uit de session. Maar dit legt natuurlijk aan mij. Ook als ik een race start alles gaat goed mensen in de game tot bij het startschot ik de enigste ben die in de race zit!! Het is een HEEL erg frustrerend . Eerst dacht ik dat mensen mij kickte maar dat bleek niet het geval. Wat is er aan de hand? Wat moet ik doen? Het spel staat op t randje om door midde te breken!!

Featured Replies

Dat ligt aan je eigen verbinding. Als je via Wi-Fi speelt dan zou je toch zeker eens moeten proberen om een kabel te leggen. Bekabeld internet is namelijk veel stabieler en waarschijnlijk ook sneller.

  • Author

Oke top dankjewel ga zowiezo naar kijken. Echter is het pas sinds afgelopen week. Daarvoor geen problemen gehad.

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

ik heb hier ook veel last van vaak als ik een host ben van een race bijvoorbeeld en ik invite iedereen in de current sessie dan is ineens de hele map leeg en ben ik alleen

mijn psn is XXn0skiiizxX add me voor fun op gta 5 online

>>> Door Bassieboy35: Dubbele posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

Zelfde hier. De meerderheid 'left' en dan nog 1 of 2 mensen zijn zogenaamd 'joining', maar het gebeurt nooit dat ze echt joinen.

Check of je verbinding niet op "Strict" staat, dat zorgt voor problemen in heel veel games. Hoe je dit kan aanpassen kun je hier vinden.

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

Zelfde hier. De meerderheid 'left' en dan nog 1 of 2 mensen zijn zogenaamd 'joining', maar het gebeurt nooit dat ze echt joinen.

inderdaad, heeft dit met je eigen connectie te maken? of is dit gewoon een bug? ik had dit vandaag weer een paar keer, en dan leave ik de race, en dan kun je weer vanuit je appartement naar die race rijden, dat is vervelend als dat vaak gebeurd..

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

Zelfde hier. De meerderheid 'left' en dan nog 1 of 2 mensen zijn zogenaamd 'joining', maar het gebeurt nooit dat ze echt joinen.

inderdaad, heeft dit met je eigen connectie te maken? of is dit gewoon een bug? ik had dit vandaag weer een paar keer, en dan leave ik de race, en dan kun je weer vanuit je appartement naar die race rijden, dat is vervelend als dat vaak gebeurd..

Ik heb geen idee. Ik krijg soms wel dat ik 'timed out' ben en terug naar SP ga. Maar het is bij mij vandaag zowaar voor de eerste keer gelukt om te hosten na een replay. Of dat slechts eenmalig is, weet ik niet, want ik heb niks veranderd ofzo.

Edited by Losqualo

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.