November 4, 201312 yr Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v
November 4, 201312 yr Wauw. Wat de... wauw. Wel een enorm droog filmpje en in tegenstelling tot wat Whoop zegt vind ik de accenten nog enorm meevallen. Nu is het natuurlijk wel een verplichting om bij een toekomstige hypothetische forummeet allen dit liedje mee te zingen en dansen. Uiteraard.
November 4, 201312 yr Leuk gedaan! Scheelt wel dat mijn vriendin gewoon vrolijk meespeelt als ik GTA ga spelen.
November 4, 201312 yr Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v Nah, Brits is beter of niet? ...
November 4, 201312 yr Author Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v Nah, Brits is beter of niet? ... Alle accenten zijn goed, als het maar niet Duits is. Dat accent is gewoon te erg Is niks tegen Duitsers hoor maar dat accent is irritant.
November 4, 201312 yr Ge-ni-aal, beste GTA-filmpje in tijden Was men in het echt maar zo makkelijk over te halen deze nobele tak van tijdsbesteding te waarderen.. Edited November 4, 201312 yr by $NeoSyp$
November 4, 201312 yr Ik vind het een leuk concept, goed uitgewerkt ook. Ik heb totaal geen last van 'Amerikaanse accentjes' maar dat komt misschien omdat ik dat accent boven het Brits accent prefereer.
November 6, 201312 yr Die was bij een game special op MTV en vlak van 23.59.50 gingen ze aftellen na 0.00 Net zo als je op 31 december zou doen op RTL4. Ze spellen wel GTAV op de computer en nog wel en mac, als dat echt kan? >.> De ditel zegt GTAV, maar als ik goed kijk zie ik GTAIV of zie ik het fout? o.0 Edited November 6, 201312 yr by Kratod
November 16, 201312 yr Author Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v Ze heet Molly Gallanger.
November 17, 201312 yr the musical gtav met beelden van gta iv ja toch.... En met die roode wil ik wel een pizza eten http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pKXxWdD-gYs deze is gewoon lol http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=L4107mh5Uog hier klopt iets niet let maar goed op Edited November 17, 201312 yr by tjarda1999
Hey,
Hebben jullie dit al gezien?