Jump to content
Geplaatst:
comment_2101584

Generaal Pardon voor naamswijzigingen!

post-33831-0-39900500-1383609096.png

In verband met het tweede lustrum van GTAGames.nl hebben wij besloten tot een generaal pardon voor naamswijzigingen. Leden die spijt hebben van hun naam, wat er overigens nogal wat zijn, kunnen hierdoor hun naam weer wijzigen.

Dit pardon houdt in dat iedereen vanaf nu weer op "0" staat m.b.t. naamswijzigingen. Hierna kan je dus nog 1x je naam wijzigen, en weer terug.

Maar onthoudt:

post-536-1167494284.gif

post-33831-0-70285500-1383610163.jpg

We hebben gekozen voor een nieuw naamswijzigingen-topic, waarin in de eerste post alle naamswijzigingen NA dit generaal pardon komen te staan en in de tweede post alle naamswijzigingen van VOOR het generaal pardon.

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2111696

Zou mijn naam naar xCrazyShotgun kunnen gezet worden?

Voor naamswijzigingen dien je een PB naar een Administrator (Dutchy3010, Joriz, .Levi. of PatrickW) te sturen ;)

Geplaatst:
comment_2111718

Zou mijn naam naar xCrazyShotgun kunnen gezet worden?

Voor naamswijzigingen dien je een PB naar een Administrator (Dutchy3010, Joriz, .Levi. of PatrickW) te sturen knipoog.gif

Ok! zal ik even doen dankje.

• 10 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2240694

Hmm vreemd. Want ik heb Dutchy meer dan een week geleden een PB gestuute. Alleen nog geen antwoord. .. :(

Ik ben in de tussentijd alleen op mobiel online geweest en dan kan het niet. Zal het vanavond doorzetten. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2240791

Ja sorry, ben heel ongeduldig :puh: Sorry Dutchy

Wait, Dutchy heeft wel een post gemaakt in Naamswijzigen topic. Maar je naam is nog niet gewijzigd? Slecht hoor Dutchy! :v

Knoeien met bewijsstukken, foei! Toen jij dit postte had ik zijn naam al laaaang gewijzigd! :@

Geplaatst:
comment_2240806
Wait, Dutchy heeft wel een post gemaakt in Naamswijzigen topic. Maar je naam is nog niet gewijzigd? Slecht hoor Dutchy! :v
Knoeien met bewijsstukken, foei! Toen jij dit postte had ik zijn naam al laaaang gewijzigd! :@

Ik zag hem ook nog als Sheldon nadat je het postte in Naamwijzigingen hoor.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2240939

Ik zag hem ook nog als Sheldon nadat je het postte in Naamwijzigingen hoor.

Uhm ja. Voetbal. Niet dat ik daar heel gelukkig van werd... :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.