November 6, 201312 yr hoi allen, Ik ben lvl 27 en ik vraag me af hoe ik base invaders kan starten. als ik ron bel kan ik hem niet vragen voor een job en via de online instellingen om een mission te starten lukt het ook niet. Gr, Rick
November 6, 201312 yr Om bij Ron om een job te kunnen vragen moet je in een hoger level zitten (heb geen flauw idee welk), omdat je via online instellingen alleen races, teamdeathmatches, missions (tegen andere spelers een missie) en parachute jumps kunt starten, kun je base invaders ook hier niet vinden. Je zult dus helaas moeten wachten totdat Ron je een keer belt met de missie. Succes met het wachten
hoi allen,
Ik ben lvl 27 en ik vraag me af hoe ik base invaders kan starten. als ik ron bel kan ik hem niet vragen voor een job en via de online instellingen om een mission te starten lukt het ook niet.
Gr, Rick