Jump to content
Geplaatst:
comment_2102651

football_manager_2014__1_-pc-games_zpsaacc9c2f.png

''De meest verkochte en meest realistische voetbalmanagement-serie ooit.''

Ontwikkelaar: Sports Interactive

Uitgever: SEGA

Genre: Sport, simulatie

Platforms: PC, PS Vita

Aantal spelers: 1

Release: 30/10/2013

Demo: Nee

Website: www.footballmanager.com

Ik zag dat er nog geen topic was over FM 2014 dus heb ik er maar eentje gemaakt. Nu ben ik benieuwd wie van het forum dit speelt of wie misschien eerdere versies hebben gespeeld.

Maar goed, FM 2014 is, zoals er gezegd wordt in de quote, een realistisch voetbalmanagementspel. Er zijn veel verbeteringen ten opzichte van FM 2013.

• Een vernieuwd nieuwssysteem
  • Een verbeterde 3D-wedstrijdengine
  • Volledige vernieuwing van tactiek
  • Nog realistischer transfers en contracten
  • Nog geavanceerdere interactie met het bestuur
  • Uitgebreide technische verbeteringen
    enz.

Bewerkt: door Visser23

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2235872

Eerste met AS Saint-Etienne en 10 punten voorsprong op de tweede PSG en 12 op de derde FC Nantes waar ik net 5-1 van won na een hattrick in 12 minuten van Aleksandar Mitrovic. :tu: In de Champions League gaat het wat minder maar dat was dan ook niet ons hoofddoel, in een poule met Bayer Leverkusen, FC Kopenhagen en AC Milan. Ik stond zonet nog derde met 6/18 maar dankzij de zware 4-1 zege op de koploper FC Kopenhagen toch nog eerste geworden. Kopenhagen mag alsnog mee omdat Milan van Leverkusen won. Leverkusen gaat naar de Europa League en AC Milan boekos dichtos. :7:klap::tu:

Bewerkt: door DeJarnoxD

Geplaatst:
comment_2235940

In het eerste seizoen met Schalke zit ik in de CL in een loodzware groep met Arsenal, Galatasaray en Celtic. Ik moest in mijn eerste wedstrijd tegen Arsenal. En raad eens? Ik won met 1-4 in Londen! Het was overigens wel een geflatteerde overwinning:

Arsenal - Schalke 04:

Balbezit: 65% - 35%

Schoten: 18 - 5

Op doel: 9 - 4

Onder het motto 'Alleen goals tellen' gaan we vrolijk verder in de CL! :)

Bewerkt: door KaiSkillzz

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2247327

Met Arsenal 9/9 in de CL en dan 1/9 dus in totaal 10/18 maar wel groepswinst in een groep met Anderlecht, Shaktar Donetsk en Zenit Sint-Petersburg. Ook na een goede start gaat het bergaf in de competitie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.