Jump to content
Geplaatst:
comment_2103694

mtv_ema_amsterdam_header.jpg?mw=510&crop=1

MTV EMA Amsterdam 2013.

De EMA's is dit jaar, in onze kleine kikkerland! In Amsterdam zal vandaag de EMA's worden gehouden. Met een groot aantal artiesten, en met vorig jaar fantastische optredens, en leuke momenten zal het waarschijnlijk een groot succes worden in Amsterdam.

Klik hier voor de

Bekijk hier een aantal optredens van de MTV EMA's 2013.

Miley Cyrus met Wrecking Ball.

http://www.youtube.com/watch?v=ET9GyxSk910

Katy Perry met Unconditionally

Natuurlijk zijn er ook een aantal, videos op YouTube die je zelf kan vinden :)

Bewerkt: door Extreem

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2104336

Wat dat betreft is de enigste award die zij hoort te krijgen de award; "Heks" & "Meeste vreemde aandachtszoeker".. ;)

hqdefault.jpg

Laten we nu trouwens weer hebben over andere dingen, zoals de andere artiesten? ;)

Bewerkt: door Extreem

Geplaatst:
comment_2104348

Achja, Lady Gaga deed het ook al eens, was het al vergeten. Naja, dan krijgt zij de prijs van Miley, en benoem ik Miley nu tot extra onoriginele 'kijk ik ben in Amsterdam joint joint joint'-dame.

Wel geinig dat de NVWA er achteraan gaat, 'roken op de werkplek!'. Net als bij Hans Teeuwen, wat een lachertje :7

Verder iedereen genoten, zie ik :)

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2115144

Niet echt indrukwekkend deze keer, maar wel lachen om bepaalde momenten. En The host was kei leuk uitgekozen hiervoor.

En serieus er werd ophef overgemaakt over het roken van Miley? wtf er zijn ergere dingen die zij deed of dergelijke zaken.

Leuk hoe Katy perry het deed met parody's en zang, alleen kon ik van het zingen niet goed verstaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.