Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_182900 ik heb zojuist eens de tut van MClaw uitgeprobeert dat de letters infaden en uitfaden maar het probleem is dat als mijn naam opkomt heel de sig een beetje verbleekt.iemand een idee hoe je me kunt helpen?
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_182966 Dit had je beter kunnen vragen in het topic zelf. Maar je moet wel de Type Layer [waar staat: Puffdawg] selecteren en niet je background layer! Misschien ligt het daar aan!
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_182979 Dit had je beter kunnen vragen in het topic zelf.Maar je moet wel de Type Layer [waar staat: Puffdawg] selecteren en niet je background layer! Misschien ligt het daar aan! Ik denk dat het daar aan ligt ja. Zo te zien heb je je sig gebruikt om het uit te proberen maar die heb je niet in PS formaat. Alleen in .jpg. Daarom kan je niet de tekst layer selecteren en fade je hele sig aan en uit .
ik heb zojuist eens de tut van MClaw uitgeprobeert dat de letters infaden en uitfaden maar het probleem is dat als mijn naam opkomt heel de sig een beetje verbleekt.iemand een idee hoe je me kunt helpen?