Dipsie8 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) In het GTA IV Subforum is er al zo'n topic; dit moeten we natuurlijk voortzetten in GTA V! Bedoeling: Degene die aan de beurt is maakt een SnapMatic foto van een locatie, binnen of buiten de stad, en degene die raadt gebruikt de SnapMap van WikiGTA om de plaats waar de foto is genomen aan te geven. Als het in de stad is, is straatnaam + woonwijk ook een goed antwoord. Kleine tip: Op SnapMatic is er een functie om een waypoint te zetten op de GTA V map waar je de foto genomen hebt. Zeer handig bij het nakijken, uiteraard! Regels: -3 posts per persoon per dag -Alleen plaatje / antwoord -De persoon die het antwoord goed raadt, moet de volgende posten of een ander laten gaan (liefst zo snel mogelijk) -Als dit een tijd (+- 3 dagen) niet gebeurt, gelieve een PM sturen. Na nog +- 3 dagen mag iemand anders. (Mod?) -Wanneer er 10 foute antwoorden zijn gegeven is de vraagsteller verplicht een tip te geven. -Alle andere forumregels zijn hier ook van toepassing. Dit is de eerste. (let niet op de auto) Bewerkt: 3 februari 2017 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Helemaal correct, dit is de parkeerplaats van het golfcluppie. Jij mag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Ik denk dat het eerder hier is: Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 Ik denk dat het eerder hier is: Click here to view the SnapMap Volgende voor thebig ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Eventjes niet gezien, maar dit is de volgende: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Klik hier om de SnapMap te bekijken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Hiero! Whoop zit er denk ik een halve straat naast! :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Hiero! Whoop zit er denk ik een halve straat naast! :3 Dat lijkt maar zo omdat ik de grote versie van de map gebruikt heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Hmm, ik denk eerlijk gezegd ook dat je er een ietsie pietsie naast zit. De volledige bol gaat wel over de juiste plaats, maar het center zit er net een blok naast, geloof ik. Omdat hij toch al zo makkelijk was ga ik hem toch aan Phoenyxar moeten geven, denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Hier is dan de volgende: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Ik doe deze uit m'n hoofd, dus het is volgens mij niet de precieze plaats. Click here to view the SnapMap? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Het is ook niet de precieze plaats. Het is eigenlijk net té ver weg om het toch goed te keuren, dus fout! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.