Geplaatst: 11 november 201311 jaren comment_2104217 ik heb een vraag. klopt het dat je maar 1 huis/garage kunt bezitten in gta 5 online ? want had eerder een garage gekocht en nu een huis met garage erbij, nu ben ik mijn eerder aangekochte garage kwijt.
Geplaatst: 11 november 201311 jaren comment_2104229 Dit hoort in GTA: Online, bij dezen dus verplaatst.
Geplaatst: 11 november 201311 jaren comment_2104232 ik heb een vraag. klopt het dat je maar 1 huis/garage kunt bezitten in gta 5 online ? want had eerder een garage gekocht en nu een huis met garage erbij, nu ben ik mijn eerder aangekochte garage kwijt. je kunt inderdaad maximaal 1 huis bezitten, als je een garage/huis hebt en je koopt een nieuwe, krijg je de helft van je oude garage/huis terug
Geplaatst: 11 november 201311 jaren comment_2104276 Helaas kan je inderdaad maar 1 safe house nu hebben. Daarom heb ik maar de volgende pagina gemaakt dat je hopelijk beter een keuze kan maken aangezien je nu weet hoeveel voertuigen erin kunnen: http://nl.wikigta.or...ses_(GTA_Online) Hopelijk helpt die info je nog wat extra
ik heb een vraag.
klopt het dat je maar 1 huis/garage kunt bezitten in gta 5 online ?
want had eerder een garage gekocht en nu een huis met garage erbij, nu ben ik mijn eerder aangekochte garage kwijt.