Jump to content
Geplaatst:
comment_2104480

Hoi. Ik baal ervan (en dat is redelijk zacht uitgedrukt) dat ik niet de online GTA beleving heb bij deel 5 als wat ik bij deel 4 had. Het moeten doen van missies om wapens etc. vrij te spelen is geen open wereld idee waarbij je zelf kan uitmaken wat je doet.

Het afhankelijk zijn van geld in Online vind ik niks.

Ik speel trouwens ook liever op mijn eigen manier met mijn vrienden, zonder vreemden, lekker onbeperkt knallen tegen de politie en mijn eigen gang gaan.. Die online carrière hoeft voor mij niet. Wil gewoon online zijn met mijn vrienden.. Het is allemaal leuk getekend en de map is mooi groot maar ik erger mij meer dan dat ik er plezier van heb. Zo ook mijn ''online vrienden''

Zijn er meer mensen die dit met mij delen?

Bewerkt: door MeGustaNL

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2106672

GTA IV was niet meer dan een Deathmatch met een veel te grote map. Superboring en slecht uitgedacht in mijn ogen. GTA V is de eerste GTA die ik verwacht na een eerste speelsessie van een uur verder te gaan spelen.

Geplaatst:
comment_2106694

Ik vindt GTA: Online gewoon veel beter uitgewerkt, hier kan je tenminste voor doel gaan en niet gelijk alles krijgen. In IV krijg je gelijk alles en daar heb je geen doel en das pas saai ik heb het ook maar 10/20 uur gespeeld en maar het weer weggelegd, ik heb nu al meer dan 100 uur aan Online gezeten. Omdat je daar een doel heb om een Appartement en een Garage te hebben en goeie wapens en mooie auto's.

Geplaatst:
comment_2106832

Ik vindt GTA: Online gewoon veel beter uitgewerkt, hier kan je tenminste voor doel gaan en niet gelijk alles krijgen. In IV krijg je gelijk alles en daar heb je geen doel en das pas saai ik heb het ook maar 10/20 uur gespeeld en maar het weer weggelegd, ik heb nu al meer dan 100 uur aan Online gezeten. Omdat je daar een doel heb om een Appartement en een Garage te hebben en goeie wapens en mooie auto's.

en gta online kun je blijven spelen omdat er zoveel is wat je kunt kopen of wat er nog gaat komen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.