- Reacties 45
- Bezichtigingen 6.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Hmmpff 7 posts
-
Dipsie8 6 posts
-
TryX 3 posts
-
Dragon__rage 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Het leek me leuk een topic te maken over verhalen met vreemde gamers.
Ik trap af; (copy paste uit chat)
Iemand stond bij de LS customs, had net een auto verkocht, en ik liet hem in mijn Cheetah. Met hem naar het vliegveld gereden, en een Luxor betreed, om vervolgens naar Mt. Chiliad te vliegen. Zodra we daar waren zijn we wezen parachutespringen uit de Luxor de berg op. Daarboven kon ik mijn mechanic niet bereiken dus moest ik Merryweather bellen...voor een helicopter pickup. Dan samen met hem naar Fort Zancudo gevlogen om te proberen een jet te jatten, maar een tank merkte ons op. BOOM
Dan mijn Stinger GT besteld (<3 mechanic) en met hem naar LS gereden, en zodra we in LS waren, liet ik hem even rijdenna een tijdje ronddwalen (hij vond het vast leuk om de Stinger GT te besturen) stopte hij bij een winkel om het te veroven..
beroven* Dat met nog 4 winkels gedaan, daarna was ik zo slim om met een gejatte Buzzard in de WIP tunnel te plaatsen.. Staartrotor kapot, kon niet meer vliegen LOL
Daarna heb ik hem geleid naar mijn garage, motorbike gepakt, en saampjes hebben we over de heuvels van LS gecrosst. Toen was het uurtje voorbij