Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vragenpanel met de acteurs van GTAV op Comikaze!

Al eerder zaten de hoofdrolspelers van GTA5 op Comic Con in New York. Ruim een week terug waren de de acteurs samen met Danny Tamberelli en Slink Johnsons ook aanwezig op de Stan Lee's Comikaze Expo in Los Angeles. Dat leverde een hoogst uniek vragenpanel op. Vooral de chemie en humor tussen de acteurs en hoe ze over de motion capture ballen en alle andere dingen die bij de opname van GTAV kwamen kijken leveren de meest 'slechte' grappen en grollen op. emo.gif

Steven Ogg (

Trevor), Ned Luke (Michael), Shawn “Solo” Fonteno (Franklin), Danny Tamberelli (Jimmy) en Slink Johnson (Lamar)

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

via GTAForums.com

Featured Replies

Misschien klinkt het stom voor andere maar ik heb echt helemaal niks met Lamar en Jimmy.

Ik vindt het leuk om te zien maar mij boeien alleen Trevor en Franklin. Michael vindt ik ook, in

het spel, een beetje te oud. Freeroame met Michael doe ik nauwelijks. Het is bij mij alleen

chillen en cruisen met Franklin of Los Santos slopen met Trevor.

Ik heb in gta V niet echt banden met personages als ik bijvoorbeeld in Vice City of IV had.

Ik blijf Niko Bellic eigenlijk nog steeds de beste personage.

Maar om weer ontopic te gaan. Ik vindt het wel leuk om de voice acteurs te zien. Maar ik wilde

even zeggen wat ik over personages vindt.

Toch leuk dat een van mijn favoriete character, Lamar, er nu ook bij is. :) En het blijft gek om Jimmy nu ook te horen, eigenlijk om bij iedereen een levend persoon te zien. Er zitten ook wel interessante vragen tussen die zeker het kijken waard zijn. En toevallig is de neef van Shawn, die Franklin speelt, CJ in San Andreas!

Edited by MostWantedKid

Van mij mochten ze wel Amanda en Tracey er dan ook er bij doen. Vind het wel jammer om te zien dat Jimmy een plekje krijgt, maar Tracey en Amanda niet.. :?

Had toevallig gisteren ook wat filmpjes van voice acteurs gekeken. Het is grappig om de overeenkomsten in de stemmen te horen, terwijl er iemand anders praat.

Het spijt me, maar wat een slecht filmpje. Iemand zit met zijn telefoon te kloten, wat ik beter zie dan wie wie is :0

Edit: Iets korter filmpje:

Als je inlogt heb je betere kwaliteit aan film. Deze kan ook:

Edited by Toni Caprioni