Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_182916 Hey, Ik probeer met 3ds max scissor doors op de Infernus te zetten in SA maar wat ik ook probeer het gaat steeds verkeerd. :angry: 1. ik kopieer ''door_lf_dummy'' en noem hem ''scissorleft'' 2. ik draai ''door_lf_dummy'', ''scissorleft'', ''door_lf_dam'' en ''door_lf_ok'' 90 graden naar binnen in frontview 3. Verberg ''scissorleft'' in de motor 4. zet ''door_lf_dummy'' als child van ''scissorleft'' en zet ''scissorleft'' in ''chassis_dummy'' 5. Exporteer hem, etc. en dan krijg ik dit: Kan iemand mij dit uitleggen?
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_182976 Tja, wat is je probleem , ik kan ut nie goed op de screen zien, maar zo lijkt mij, dat deuren te klein zijn, anders moet je ze ff scalen
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren Auteur comment_182994 Tja, wat is je probleem , ik kan ut nie goed op de screen zien, maar zo lijkt mij, dat deuren te klein zijn, anders moet je ze ff scalen nee, ze zijn wel de goede maat maar ze zijn naar binnen gedraaid. Ze gaan wel naar boven open maar de deur zelf zit verkeerd. Ik krijg dat bijna elke keer, ik heb ook al meerdere variaties geprobeerd maar het is altijd dit of het werkt totaal niet.
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren Auteur comment_183007 Bij allebei, als ik hem spawn ziet hij er normaal uit maar zodra ik instap gebeurd dat en blijft het zo. En als ik hem op straat zie is het al zo.
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183046 Ik neem aan dat hij zelf gemaakt is, dan zit er hewoon een bug in, en dan klopt jou comninatie met flippen enzo niet
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren Auteur comment_183145 Dat leek mij ook al maar ik kan absoluut niet vinden waar. Heeft iemand op dit forum misschien ervaring met scissor doors maken?
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183153 Big Bear, ik krijg het gevoel dat je totaal niet weet waar je het over hebt, dus waarom post je? :huh:
Hey,
Ik probeer met 3ds max scissor doors op de Infernus te zetten in SA maar wat ik ook probeer het gaat steeds verkeerd. :angry:
1. ik kopieer ''door_lf_dummy'' en noem hem ''scissorleft''
2. ik draai ''door_lf_dummy'', ''scissorleft'', ''door_lf_dam'' en ''door_lf_ok'' 90 graden naar binnen in frontview
3. Verberg ''scissorleft'' in de motor
4. zet ''door_lf_dummy'' als child van ''scissorleft'' en zet ''scissorleft'' in ''chassis_dummy''
5. Exporteer hem, etc. en dan krijg ik dit:
Kan iemand mij dit uitleggen?