Er is vandaag een nieuw idee ontsproten aan mijn meesterbrein (#ha) en ik hoop dat jullie het ook wat vinden: het albumcover-spel.
Wat is het idee: iemand post een omschrijving van een door hem/haar verzonnen band en de volgende poster maakt een cover voor een fictief album dat deze band gemaakt zou kunnen hebben.
Voorbeeld:
Kees:
The Amazing Cuckoos
Een Texaanse bluesrockband die uitsluitend optreedt in vogelpakken en iets heeft met de kleur oranje.
Fred:
Mijn band: Nuclear Armpit
Knotsgekke punkgroep geleid door een gepensioneerde houthakker. Klinken houterig en stralen dat ook uit.
Succes!
Zoals je begrijpt gaat de volgende poster dus aan de slag met de band van Fred én post hij op zijn beurt ook weer een band. Zo gaat dat dus door.
Regels:
Om de designs consistent te houden, houden we 500x500 pixels aan als standaard afmetingen
Houd het fatsoenlijk: tieten zijn geweldig, maar er zijn hier ook jongere leden (Zie ook de forumregels
Knippen en plakken mag, maar kopieer geen complete ontwerpen van iemand anders
Er is vandaag een nieuw idee ontsproten aan mijn meesterbrein (#ha) en ik hoop dat jullie het ook wat vinden: het albumcover-spel.
Wat is het idee: iemand post een omschrijving van een door hem/haar verzonnen band en de volgende poster maakt een cover voor een fictief album dat deze band gemaakt zou kunnen hebben.
Voorbeeld:
Kees:
Fred:
Zoals je begrijpt gaat de volgende poster dus aan de slag met de band van Fred én post hij op zijn beurt ook weer een band. Zo gaat dat dus door.
Regels:
Succes!