Michael Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 (bewerkt) Voor de eerste keer wil ik in de naam van The Skyline een GTA Online meeting houden. Deze keer geen enorm uitgebreide meeting, zoals jullie gekend zijn van de andere meetings van het GTAForum, maar een leuk avondje Freeroam! Als je mee wilt doen, plaats dan even een berichtje met je PSN Naam én als je een headset hebt. Dan kan ik je zo snel mogelijk toevoegen via de PlayStation 3. Ik hoop om er een leuke avond van te maken! Informatie: 26 november Tijd: 19:00 Mode: Standaard Freeroam op de Del Perro Beach, en andere dingen. Spelers: 1: Extreem (Host) PSN: Mitchiem. Headset: Ja 2: Ezra24rct3 PSN: ezra24rct3 Headset: Ja 3: dionkoffie PSN: Dionkoffie Headset: Ja 4: Hultates PSN: Hultates Headset: Misschien 5: xSANx-xERWINx PSN: dexist 6: mekane PSN: smartkid075 Headset: Ja 7: GTA_Michael PSN: GTAMichaelNL Headset: Ja 8: Ak74 PSN: kayanovic Headset: Ja 9: xCrazyShotgunn PSN: xCrazyShotgun Headset: Ja 10: tjarda1999 PSN: tjarda1999 Headset: Nee 11: JariP PSN: ThaMarioMadNess Headset: Nee 12: TheDutchWesley PSN: The DutchWesley Headset: Ja 13: FcUtreg4Life PSN: FcUtreg4Life Headset: Misschien 14: Sgtamaster PSN: jordy_storm_024 Headset: Ja 15: Wazige PSN: wazigen Headset: Misschien Om 22-11-2013 heb ik de lijst compleet kunnen maken. Helaas hebben we dus geen plaats meer in de lijst. Natuurlijk is het wel mogelijk om op de reservelijst te komen. Als er weinig mensen zijn zullen er ook wat random mensen worden uitgenodigd uit mijn PSN lijst, van GTAGames. Reservelijst: 1: _Night-Men_ 2: Kenny-Petrovic(?) 3: 4: 5: --- Zeer bedankt voor het aanpassen van de topicnaam, Joriz! Had helaas geen tijd om je een PB te sturen, omdat vervolgens te laten aanpassen. Stel het zeer op prijs Bewerkt: 26 november 2013 door Extreem Datum van meeting verplaatst! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 Ik ga het proberen ezra24rct3, headset. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 psn: Dionkoffie headset: ja, recorder Reageren
Hultates Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 (bewerkt) PSN: Hultates , Headset: Ja (burn money burn)! Bewerkt: 20 november 2013 door Hultates Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 Ik ga mijn best doen! Online naam soulramon en ik heb een hs Reageren
mekane Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 ik ga gewoon de TV kapen PSN : smartkid075 sommige hebbe me al headset : ja Reageren
Michael Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2013 ik ga gewoon de TV kapen PSN : smartkid075 sommige hebbe me al headset : ja Leuk dat je komt! Je staat nu ook bij de lijst Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 PSN: GTAMichaelNL Headset: Ja Reageren
Michael Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2013 (bewerkt) Omdat de Beach Bum Pack op 19 november uit komt, en wij drie dagen later de meeting hebben. Lijkt het me leuk om de thema: Beach Bum te maken. Daarom zullen we waarschijnlijk allemaal naar het strand gaan met deze meeting. Vergeet niet je mooiste auto mee te nemen, en leuke kleding aan te doen om naar het strand te gaan! _______________________________________________________________________________________ Vergeet niet om in de Gangtalk te praten wanneer de meeting is afgelopen, en wat je ervan vond. Ook kan je voor andere aankondigingen en ontwikkelingen van deze meeting bij de Gangtalk komen! Bewerkt: 15 november 2013 door Extreem Reageren
Ak47 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 ik hoop dat ik erbij kan zijn! psn: kayanovic headset: ja Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik doe waarschijnlijk ook mee, PSN: xCrazyShotgun Headset: Jup Reageren
Michael Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2013 ik hoop dat ik erbij kan zijn! psn: kayanovic headset: ja Ik doe waarschijnlijk ook mee, PSN: xCrazyShotgun Headset: Jup Jullie zijn beide toegevoegd aan de lijst Vergeet niet, dat ik tenminste om 19:05 de invites stuur. Om 19:15 stop ik dan ook uiteraard met invites te sturen, aangezien ik niet de hele avond heb om invites te sturen naar leden die niet komen. De meeting duurt waarschijnlijk tot 21:30. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 ik kom ook psn tjarda1999 headset nee (pas vanaaf 5 dec miss ) Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ik kom zeker zin in!!! PSN: TheDutchWesley headset: ja Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ik doe mee! PSN:TheDutchWesley Headset: Ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.