Jump to content
Geplaatst:
comment_2106294

Hey!Ik had het idee om een kleine film te maken in GTA 5. Ik weet zelf niet of je kan filmen via ps3, als dat mogelijk is.Wie wilt helpen met de productie van deze film? En natuurlijk meespelen. Ik doe zelf de bewerkingen, tis een soort van opdracht voor school

Bewerkt: door mooijtje

• Reacties 108
  • Bezichtigingen 6.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Doe mee met de stelling! 27 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van dit idee

• Goed
      23
    • Slecht
      1
    • Kan wel
      3
  2. 2. Zal jij mee doen aan deze productie?

• Nee
      8
    • Ja
      14
    • Misschien
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2106554

Bij het vliegveld is ook wel een mooie locatie ja. Het beste is dit om te starten:

Iemand komt aan met het vliegtuig, de andere 2 wachten op het vliegveld. Wel bij terminal 2 boven. Dan begint het hele verhaal met de stunts en explosies ens.

Zeker nice !

Geplaatst:
comment_2106677

Bij het vliegveld is ook wel een mooie locatie ja. Het beste is dit om te starten:

Iemand komt aan met het vliegtuig, de andere 2 wachten op het vliegveld. Wel bij terminal 2 boven. Dan begint het hele verhaal met de stunts en explosies ens.

GTA style :D

Maar wat de cameramensen misschien kunnen doen dat is via hun appartement en hun tv meekijken met de hoofdrol spelers en dan de HUD verbergen. Dan kan je ook een aantal camera posities aannemen

Geplaatst:
comment_2106684

Ik heb waarschijnlijk ergens in januari mijn opname doosje.

Wat is trouwens je psn mooijtje?

Bewerkt: door tommie59

Geplaatst:
comment_2106687

Je kan beter filmpje maken van 10/20 minuten is wat korter want bijna niemand gaat de hele film bekijken.

Bewerkt: door xCrazyShotgunn

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.