Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_182999 Ik heb de textures van 3ds max 7 nodig, maar waar staan de standaard textures ervan, Nog een vraag, moeten nou alleen de textures van je object in, of ook het object zelf in, heb ik nodig om de .txd te maken voor me model
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183166 Ik heb de textures van 3ds max 7 nodig, maar waar staan de standaard textures ervan, Nog een vraag, moeten nou alleen de textures van je object in, of ook het object zelf in, heb ik nodig om de .txd te maken voor me model Alle textures moeten bij elkaar in een map staan. Als je een .3ds bestand van je object maakt moet je die in dezelfde map als je textures zetten. Volgens mij heeft 3ds max 7 geen standaard textures, je moet dus voor je eigen textures zorgen.
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren Auteur comment_183236 waar staan dan de textures van 3ds max 7 Zoals Gradient Ramp, Noise, Tiles, Twirl
Geplaatst: 19 juli 200519 jaren comment_184258 waar staan dan de textures van 3ds max 7 Zoals Gradient Ramp, Noise, Tiles, Twirl Bedoel je het scherm waar je de textures in kan stellen? Zo ja, dan moet je op 'm' drukken
Ik heb de textures van 3ds max 7 nodig, maar waar staan de standaard textures ervan,
Nog een vraag, moeten nou alleen de textures van je object in, of ook het object zelf in, heb ik nodig om de .txd te maken voor me model