Jump to content
Geplaatst:
comment_2107609

op de ps3 is patch 1.06 toegevoegd, dus ook waarschijnlijk op de xbox.

veranderingen:

Algemeen:

- glitched auto's die in je garage stonden, zijn weg gehaald.

- money glitching werkt als het goed is niet meer (weet ik niet zeker)

- Als je op internet iets wilt kopen, staan er nu overal foto's bij van wat het inhoud.

- de gratis DLC Beach Bum is toegevoegd.

- Als je pegasus belt en je hebt een voertuig nodig, kost het ipv van 1000$, nu 200$.

- Als je in een tank stilstaat, en andere mensen rijden hun persoonlijke auto tegen je aan, word je geen bad sport.

Kleine veranderingen: (vertaald naar NL)

- De straf die je krijgt voor het vernielen van iemands persoonlijke auto is aanzienlijk minder geworden.

- Cash en RP beloningen voor racen, Deathmatches en Parachuting zijn nu gebaseerd op de gemiddelde tijd die zij innemen om te voltooien.

- Spelers ontvangen nu een cash bonus voor missies die worden gespeeld bij de hogere moeilijkheidsgraden (Normal = 1,25, Hard = 1.5).

- In Team Deathmatch ontvangen alle spelers in een team dezelfde cash en RP beloningen, het winnende team krijgt ongeveer 4-5 x krijgt wat het verliezende team krijgt.

- De kosten van het verwijderen van een wanted level door lester te bellen, is veranderd na een bedrag per ster. 200$ kost het nu per ster die je hebt.

- De volgende voertuigen zijn toegevoegd aan de website southernsanandreassuperautos.com in het spel: BF Dune Buggy, Canis Bodhi, Karin Rebel, Maibatsu Sanchez 2, platvoers Sadler, platvoers Sandking SWB.

Races

- Geld wat je verdient met races is ruim vermindert.

- Reputation points wat je krijgt voor een race, zijn ook flink vermindert.

- je krijgt meer RP & cash wanneer je meerdere rondes doet.

- per classe verschilt het hoeveel je krijgt (zowel RP als cash) - Dit kan te maken hebben dat omdat je er langer over doet, je minder krijgt.

- in races kun je nu zien doormiddel van je d-pad (weet niet wat dit op xbox is), als je pijltje omlaag doet, de tussen tijden tussen spelers, ipv alleen naam, crew & rank.

- In sommige races is het puin verwijderd. incl. het karton uit de race "down the rain".

als ik iets vergeten bent, laat het maar weten.

wat vinden jullie ervan? volgens mij een geslaagde update.. op die cash/RP vermindering na :puh:

Bewerkt: door Hmmpff

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2108390

Het is wel ontzettend lullig voor degene die straks voor het eerst beginnen met Online. Je kunt amper geld verdienen, doordat Rockstar alles loopt te verlagen. Ben blij dat ik voor de update flink heb lopen hamsteren.

Ik voorspel het nu alvast, de Heists gaan ook niks opleveren. 20k per persoon. Mark my words

Geplaatst:
comment_2108411

Daar zijn er meer bang voor ^^

Jammer dat ze over die heist niks vertellen van hoe het word enzo.

Als het zelfde wordt als in de story mode, dat je alles moet plannen wordt het wel gaaf.

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep :)

Geplaatst:
comment_2108412

Aan de ene kant jammer dat ze alles verlaagt hebben (voor eigen gewin)

Alleen vond ik het ook te makkelijk worden om aan geld te komen, door simpelweg races te winnen.

Racen op zich vind ik leuk om te doen, en nu moet je dat alsnog om engine upgrades en dergelijke voor je auto's te behalen. Dus zal er niet gelijk mee stoppen.

Ik heb nu een weekje niet gespeeld, dus ik zal het vanavond wel meemaken wat er nog in mijn garage staat. Ik verwacht dat alles er nog staat.

Misschien dat ik de Sherrif Granger kwijt ben, verder is alles "legaal" verkregen (zonder glitch dus).

2de punt is... Als die races zoveel op zouden blijven leveren, dan hebben heists ook geen nut naar mijn mening.

Geplaatst:
comment_2108430

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep :)

Ik verwacht wel iets dergelijks voor al die Fleeca kantoren. Achteraan zit een kluis die je dan waarschijnlijk met een Sticky moet opblazen. Maar er is ook een gigantische bank (die uit de trailer) waar ik wel een grote heist verwacht.

gallery_1_158_231040.jpg

gallery_1_158_118473.jpg

Geplaatst:
comment_2108453

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep smile3.gif

Ik verwacht wel iets dergelijks voor al die Fleeca kantoren. Achteraan zit een kluis die je dan waarschijnlijk met een Sticky moet opblazen. Maar er is ook een gigantische bank (die uit de trailer) waar ik wel een grote heist verwacht.

Op Youtube is een filmpje waarin een speler al die kluis is binnengeweest door op een bepaalde plek op de trap te staan (glitch)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2108541

Het is wel ontzettend lullig voor degene die straks voor het eerst beginnen met Online. Je kunt amper geld verdienen, doordat Rockstar alles loopt te verlagen. Ben blij dat ik voor de update flink heb lopen hamsteren.

Ik voorspel het nu alvast, de Heists gaan ook niks opleveren. 20k per persoon. Mark my words

dit zal wel heel erg jammer zijn als rockstar dit doet, ik hoop toch op minstens 100k, en dat er dan een limiet op komt van een bepaald aantal per dag, of per week, dan hou je het onder controle.

voor degene die nu beginnen met online is het geen doen om iets fatsoenlijks op te bouwen, ze hebben al die 500k gemist van rockstar, en ze kunnen dus nooit op tegen mensen die nu al miljoenen hebben verdiend.. daarom moet dit terug gedraaid worden..

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep smile3.gif

Op Youtube is een filmpje waarin een speler al die kluis is binnengeweest door op een bepaalde plek op de trap te staan (glitch)

heb ik ook gezien ja, enkel je kunt er niks doen, maar het is wel grappig hoe het in zijn werk gaat. is enorm groot die bank, en ik ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen met politie, of je dan speciale routes moet volgen.. of je ze zelf moet bedenken.. is toch de bedoeling dat je ze ooit kwijtraakt, en dat moet ook haalbaar blijven.

Geplaatst:
comment_2108545

dit zal wel heel erg jammer zijn als rockstar dit doet, ik hoop toch op minstens 100k, en dat er dan een limiet op komt van een bepaald aantal per dag, of per week, dan hou je het onder controle.

voor degene die nu beginnen met online is het geen doen om iets fatsoenlijks op te bouwen, ze hebben al die 500k gemist van rockstar, en ze kunnen dus nooit op tegen mensen die nu al miljoenen hebben verdiend.. daarom moet dit terug gedraaid worden..

Naast natuurlijk het feit dat wij missies met dubbele payout konden herstarten tot wij er ziek van werden en dat races ect ook 10x meer opleverde...

De mensen die nu pas op Online springen zullen, denk ik, verrekt snel zijn uitgekeken..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2108587

Inderdaad, normaal gesproken duurt het al lang om iets op te bouwen als je werkt of naar school gaat. maar goed, ik neem aan dat er wel aardig wat klachten richting rockstar zijn gegaan, en dat hier nog wel wat aangedaan wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.