November 19, 201312 yr Beste, spelers Lijkt me heel leuk om een crew te maken met de diegene die het leuk vinden. Laat je Psn naam achter als je bij de crew wilt. En hoe jij denkt hoe de crew moet heten.
November 19, 201312 yr Front Tegen Duitsers lijkt me wel wat, gezien dat we die moffen ook weer tegenkomen op het WK hoogstwaarschijnlijk. Kunnen we vast oefenen!
November 19, 201312 yr Author Front Tegen Duitsers lijkt me wel wat, gezien dat we die moffen ook weer tegenkomen op het WK hoogstwaarschijnlijk. Kunnen we vast oefenen! Haha dat was een goede. Maar ga even verder kijken voor een gepasten naam. Als je wilt mag je in de crew als anti Duitser ofzo
November 20, 201312 yr Je voldoet nog niet aan de eisen om een crew op het forum te beginnen, hiervoor moet je minimaal 10 posts hebben en één week op het forum zitten. >>> Door Big Boss: Voorwaarden voldaan, dus topic weer open. <<<
Beste, spelers
Lijkt me heel leuk om een crew te maken met de diegene die het leuk vinden.
Laat je Psn naam achter als je bij de crew wilt. En hoe jij denkt hoe de crew moet heten.