Jump to content
Geplaatst:
comment_2107986

Untitled-3_zps70f942e3.png

Ik kwam op het idee om dit topic aan te maken toen ik niet wist waar ik moest plaatsen dat ik een nieuw appartement had gekocht en er zeer tevreden over was. Dus daarom dit topic. Heb je een race met een ruime voorsprong gewonnen of heb je je garage uitgebreid met een nieuw racemonster? Laat het hier weten!

• Wel even twee regels
  • Spam het niet helemaal onder
  • Houd het gezellig

2yuwq4m.jpg

Dan trap ik wel af. Na een lange tijd weer Online gedaan. Ik wist dat ik nog rond de 600k had, maar dat ik er nog niks mee had gedaan. Van dat geld heb ik Del Perro Heights, apartment 20 gekocht voor $205.000. Het bevalt me enorm aangezien ik een mooi appartement en een garage met 10 plaatsen krijg voor een niet al te duur prijskaartje. Ik kreeg overigens nog $50.000 terug voor mijn vorige appartement.

Featured Replies

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_2385368

Ik heb een nieuwe personage aangemaakt waar mee ik natuurlijk weer enkele missies mee moest doen om wat geld te verdienen. Ik heb een beetje proberen rond te rijden volgens de verkeersregels en nadat ik op een fatsoenlijke level kwam, kreeg ik toegang om vlieglessen te nemen in GTA Online en heb ik dat maar gedaan. Uiteindelijk bijna bij alle opdrachten goud gehaald. Ik kreeg ongeveer tweehonderd duizend dollars op mijn virtuele bankaccount toegeschreven. En daarna heb ik wat wapens gekocht. :)

• 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.