Jump to content
Geplaatst:
comment_2101187

Beste GTA Fetisjisten,

In GTA zijn ee veel zeldzame wagens die ik graag zou willen hebben. Ik heb nu een Cheetah en een Police Riot, maar wil natuurlijk nog meer. Heeft iemand alsjeblieft de Space Docker, de alien wagen? Deze en andere kun je via een missie uitwisselen en via een glitch in je garage zetten, de alienwagen kun je zelfs verzekeren! Dus zet hieronder aub je auto en dan kunnen we er misschien een paar uitwisselen, zo helpen we elkaar bij het verzamelen van een mooie garage!

• Reacties 347
  • Bezichtigingen 27.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2127083

Heeft iemand nog mooie ge-modde auto's die je in je garage kan zetten?

Zoals: Takelwagen, Undercover police, Clown bus, Space Docker enz.

Of Obey Tailgater :klap:

Geplaatst:
comment_2127101

Heeft iemand nog mooie ge-modde auto's die je in je garage kan zetten?

Zoals: Takelwagen, Undercover police, Clown bus, Space Docker enz.

Of Obey Tailgater :klap:

ik heb buffalo en tailgater voor jou

Buffalo heb ik al maar ik ben wel geïnteresseerd in de tailgater. Wil je er iets voor terug? Ik heb alle classic sport auto's.

PS leuke profiel foto :) en ik zit op PSN

PSN: Diedv123

Bewerkt: door LolCake

Geplaatst:
comment_2127261

Ik verkoop hierbij mijn lichtblauwe Obey Rocoto SUV. Ik hoor graag wie hem wil kopen voor de PlayStation.

Dan onderhandelen we wel 8)

Hoe wil je dat gaan doen? Je kan maar een klein bedrag geld geven en de Dupliceren is toch allang gepatcht door Rockstar Games?

Geplaatst:
comment_2127266

Ik verkoop hierbij mijn lichtblauwe Obey Rocoto SUV. Ik hoor graag wie hem wil kopen voor de PlayStation.

Dan onderhandelen we wel 8)

Hoe wil je dat gaan doen? Je kan maar een klein bedrag geld geven en de Dupliceren is toch allang gepatcht door Rockstar Games?

Ik gebruik Bounty's om het bedrag te betalen :)

Geplaatst:
comment_2127487

Ik ben op zoek naar Trevors Bodhi Truck (Het liefst met Teddybeer :puh:) en Franklin's Buffalo, wie heeft hem en wilt hem Duplicaten?

Stuur me dan even een Prive-berichtje op het forum :)

- Casperster18

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.