Jump to content
Geplaatst:
comment_2101187

Beste GTA Fetisjisten,

In GTA zijn ee veel zeldzame wagens die ik graag zou willen hebben. Ik heb nu een Cheetah en een Police Riot, maar wil natuurlijk nog meer. Heeft iemand alsjeblieft de Space Docker, de alien wagen? Deze en andere kun je via een missie uitwisselen en via een glitch in je garage zetten, de alienwagen kun je zelfs verzekeren! Dus zet hieronder aub je auto en dan kunnen we er misschien een paar uitwisselen, zo helpen we elkaar bij het verzamelen van een mooie garage!

• Reacties 347
  • Bezichtigingen 27.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2133040

Kan iemand een politie auto regelen op PS3 die ook echt in je garage kan? (Ik weet trouwens niet of dit mogelijk is....)

Ik ben ook geïnteresseerd in de tailgater, unmarked police en nog veel meer modded auto's!

Alvast bedankt voor je tijd :)

Geplaatst:
comment_2133139

Vraag me af of de towtruck er nog is. Heb er al lang geen meer gezien!

Ik had ook gehoord dat als je de tow truck hebt, dat er iets gaat freezen? Weet iemand daar meer over?
Geplaatst:
comment_2133190

Pruster is online zie ik net en heeft me geaccepteerd, kijk wel of hij nog heeft anders kunnen wij het morgen proberen.

Heey, ik was net ff online idd, de rest van de avond niet helaas.

Misschien aan het einde van de avond weer. anders morgen.

Dan ben ik er zoizo.

Geplaatst:
comment_2133646

Ik zoek nu al zo lang naar die Obey Tailgater :(

Kan iemand me helpen met tips of misschien dupelicaten?

Je moet wachten op een berichtje van Simeon om cars te gaan stelen, in het berichtje staan een aantal auto's in , en waarbij soms ook de Tailgater bij zit. Als je het berichtje heb moet je Hier, Hier en soms Hier heen om de tailgater te vinden.

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.