Jump to content
Geplaatst:
comment_2101187

Beste GTA Fetisjisten,

In GTA zijn ee veel zeldzame wagens die ik graag zou willen hebben. Ik heb nu een Cheetah en een Police Riot, maar wil natuurlijk nog meer. Heeft iemand alsjeblieft de Space Docker, de alien wagen? Deze en andere kun je via een missie uitwisselen en via een glitch in je garage zetten, de alienwagen kun je zelfs verzekeren! Dus zet hieronder aub je auto en dan kunnen we er misschien een paar uitwisselen, zo helpen we elkaar bij het verzamelen van een mooie garage!

• Reacties 347
  • Bezichtigingen 27.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2180160
>>> Door Hanneswasco: Dit is geen discussietopic over welke glitches er toegelaten worden en welke niet. Als je hierover wil discussiëren kan je dat hier doen. Nu terug ontopic, aub.<<<
Geplaatst:
comment_2180179

Stuur die link dan maar naar mij via een pb want ik had ook veel glitched en ik weet precies of het een glitch is of het een Makkelijke manier is om geld te krijgen.

ONTOPIC: de Buffalo ben ik zojuist kwijtraakt doordat ie niet meer in het lijstje stond bij MMI. Ik kan dus die Buffalo niet meer ruilen tegen een ander voertuig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.