Geplaatst: 24 november 201311 jaren comment_2109534 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen?
Geplaatst: 24 november 201311 jaren comment_2109595 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? je kunt er toch ook nergens een kopen?
Geplaatst: 24 november 201311 jaren comment_2109651 Het klopt inderdaad dat je hem nergens kan kopen. De enige manier om hem in de multiplayer te krijgen is om met iemand die een laag level is naar het vliegveld te gaan. Dan spawnt die daar bij de helikopter plek of je moet de Cargobob die regelmatig rond de militaire basis vliegt op de één of andere manier zien neer te halen.
Geplaatst: 27 november 201311 jaren comment_2110427 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen
Geplaatst: 28 november 201311 jaren comment_2110959 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst.
Geplaatst: 28 november 201311 jaren comment_2110964 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst. Waar we niet aan kunnen komen.
Geplaatst: 28 november 201311 jaren comment_2110966 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst. Waar we niet aan kunnen komen.
Geplaatst: 28 november 201311 jaren comment_2110969 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst. Waar we niet aan kunnen komen. haha, heel veel spelen jongeman! zijn nog steeds een aantal missies die goed verdienen, profiteer er van nu het nog kan!
Geplaatst: 28 november 201311 jaren comment_2110985 . Bewerkt: 28 november 201311 jaren door ChelseaFC
Geplaatst: 30 november 201311 jaren comment_2111525 Ben al diverse cargobobs tegengekomen, zowel op het vliegveld als stukje ten westen van het vliegveld, submarineloods?
Geplaatst: 30 november 201311 jaren comment_2111711 Ben al diverse cargobobs tegengekomen, zowel op het vliegveld als stukje ten westen van het vliegveld, submarineloods? welk level ben je?
Geplaatst: 1 december 201311 jaren comment_2112036 ja die cargobob spawnt vanaf level 20-35 geloof ik, daarna verdwijnt hij en komt er een buzzard.
Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen?