Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183117 Voor het geval sommige mensen het nog niet wisten. In de Walktrought staat dat je de Levitian met de Magneet alleen in die missie kon gebruiken maar je kunt hem ook gewoon in de Hangar zetten op je Airport met die Fly School Dit is de hangar http://img141.imageshack.us/my.php?image=hangar0ht.png
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183122 Is dit voor een Topic of een Post? Maar toch goed dat je dit meld New Thread = New Topic Add replay = Posten New poll = een stembox Bewerkt: 17 juli 200519 jaren door Synchro
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183126 Ook al zet je hem in de hanger dan is hij volgens mij zonder magneet eruit te halen. Zoiets heb ik al eens eerder gehoord. Edit: Ook als je het spel opnieuw hebt opgestart of opnieuw hebt gesaved. Probeer eerst dat eens. Edit jou bericht als het dat nog steeds lukt. Bewerkt: 17 juli 200519 jaren door .Levi.
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren Auteur comment_183131 Ook al zet je hem in de hanger dan is hij volgens mij zonder magneet eruit te halen.Zoiets heb ik al eens eerder gehoord. Bij mij niet Ik pak hem de heletijd met magneet
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183216 Ook al zet je hem in de hanger dan is hij volgens mij zonder magneet eruit te halen.Zoiets heb ik al eens eerder gehoord. Bij mij niet Ik pak hem de heletijd met magneet Ook als je saved?? Want bij mij is die magneet weg als ik hem in mijn hangar plaats.
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren Auteur comment_183226 Nu niet meer de eerste keer dat ik dat deed wel Vreemd :blink:
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183227 Ook als je saved??Want bij mij is die magneet weg als ik hem in mijn hangar plaats. Dat is bij mij ook, en ik dacht bij iedereen :blink: @ TheRing: Het zou typisch zijn dat het bij jou wel kon... Plaats ff een screentje
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren Auteur comment_183342 Ook als je saved??Want bij mij is die magneet weg als ik hem in mijn hangar plaats. Dat is bij mij ook, en ik dacht bij iedereen :blink: @ TheRing: Het zou typisch zijn dat het bij jou wel kon... Plaats ff een screentje Syrry ik had een fout bij missie Intensive Care dus Reinstall nu wil het bij mij ook niiet meer was vast een Bug
Voor het geval sommige mensen het nog niet wisten.
In de Walktrought staat dat je de Levitian met de Magneet alleen in die missie kon gebruiken
maar je kunt hem ook gewoon in de Hangar zetten op je Airport met die Fly School
Dit is de hangar
http://img141.imageshack.us/my.php?image=hangar0ht.png