Geplaatst: 24 november 201311 jaren comment_2109601 Hoi allemaal Ik vroeg mij af hoe ik de Satellite Communications missie krijg? Nu ben ik al over de level 60 en ik kan Trevor niet bellen (ik las dat je hem van Trevor krijgt?) Kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt
Geplaatst: 5 december 201311 jaren Auteur comment_2113546 Nog een vraagje, komt vast ook door de patch.. maargoed, Waarom verdien ik de eerste keer bij Rooftop Rumble 25000 en daarna maar 12500 ?
Geplaatst: 8 december 201311 jaren comment_2114819 Rockstar heeft de opbrengsten wat aangepast, sommige dingen verdienden in verhouding te veel tegen over andere dingen. Races duren niet lang en leverden eerst bakken met geld op, dit hebben ze zo aangepast dat het nu evenredig is met dingen die meer tijd kosten.
Geplaatst: 8 december 201311 jaren comment_2114820 Hosts verdienen bij meerdere missies het dubbele vd overige deelnemers, du wellicht at je de eerste keer host was en de tweede keer niet. .
Geplaatst: 8 december 201311 jaren comment_2114882 Hosts verdienen bij meerdere missies het dubbele vd overige deelnemers, du wellicht at je de eerste keer host was en de tweede keer niet. . Helaas was het maar zo dat dat zo ging, het gaat nu zo: als je de missie voor de eerste keer speelt krijg je meer, maar als je MVP bent krijg je weer meer RP
Hoi allemaal
Ik vroeg mij af hoe ik de Satellite Communications missie krijg?
Nu ben ik al over de level 60 en ik kan Trevor niet bellen (ik las dat je hem van Trevor krijgt?)
Kan iemand mij misschien helpen?