Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA V : Race Competition Season 1 XBOX 360

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum mijn naam is Louis en ik heb een idee en hoop dat jullie mee willen doen.

Mijn idee is een soort Formule 1 te maken maar dan met 8 racers, 4 teams en als er meer mensen meedoen doen we 2 divisies. We doen ongeveer 10 races per seizoen na die 10 races kijken we wie er eerste is geworden wie 2de en wie 3de. De bovenste 3 van divisie 2 promoveren naar divisie 1 en de onderste 3 degraderen. Ik wou misschien ook teams erbij doen dit werkt zo: Iedereen mag maar 1 auto zijn per seizoen en het team moet dezelfde auto hebben. Niemand mag dezelfde auto hebben behalve je teamgenoot. Iedereen wil natuurlijk, Cheetah, Adder en Entify maar dat word bepaald in een kwalificatie. Eerst worden er teams gemaakt en daarna word er kwalificatie geracet. Het team met de meeste punten in de kwalificatie mag als eerst zijn auto kiezen tweede daarna etc etc etc. Ik zou ook graag een chat aan willen maken via Ping of whatsapp of skype ofzo maakt me niet zoveel uit.

En misschien later met geld willen doen maar dat zien we later wel.

Regels:

- Geen contact met auto's expres.

- Geen custom cars

- Divisie 1: Super cars

- Divisie 2: Sports cars

- Maximaal 8 racers per divisie.

- Maximaal 2 racers per team in 1 divisie.

- Er is aan het seizoen de mogelijkheid om van team te ruilen.

- Team met de meeste punten aan het eind van het seizoen mag als eerst een auto kiezen.

- 10 Races per seizoen.

Punten:

1ste: 10

2de: 7

3de: 5

4: 3

5:1

6, 7 en 8: 0

Je kan kampioen worden individueel en met je team.

Vul dit in om je in te schrijven:

Gamertag:

Forum naam:

Lijst met spelers:

1.

Gamertag: XZ Bulbasaur Z

Forum naam: LouisCP

2.

Gamertag: Chuvazed

Forum naam: -

3.

Gamertag: ASBF General

Forum naam:Albertoni4

4.

Gamertag: -

Forum naam: .Whoopdidoo.

Edited by LouisCP

Featured Replies

Dit kan je beter doen met Ps3 gamers zijn er veel meer van.

En misschien later met geld willen doen maar dat zien we later wel.

Hoe zie jij dat voor je? Dat ze geld gaan inleggen of dat spelers GTA$ kunnen krijgen?

  • Author

Me interested

Vul je GT en Forumnaam in dan zet ik je op de lijst en laat ik je nog weten hoe en wat.

En misschien later met geld willen doen maar dat zien we later wel.

Hoe zie jij dat voor je? Dat ze geld gaan inleggen of dat spelers GTA$ kunnen krijgen?

Je kan geld overmaken naar elkaar hoor.

Dit kan je beter doen met Ps3 gamers zijn er veel meer van.

Heb ik zelf niet dus ga ik t ook niet voor PS3 organiseren.

ik wil graag meedoen Gamertag: ASBF General

  • Author

Je staat erbij! Nog 4 racers.

Dankje laat me maar wat horen als het van start gaat :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.