--Simon-- Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 (bewerkt) Eindeloos veel PS3 meetings en ik zie geen enkele Xbox meeting langskomen, dus neem ik hierbij maar het initiatief Mocht je mee willen doen, post een berichtje met daarin je Gamertag en of je een headset hebt. Ook zou het leuk zijn als iemand de meeting kan opnemen op video. Wanneer? Zaterdag 14 December 2013 om 14:00 Platform Xbox 360 Wie -1 ) --Simon-- (ThatDutchIdiot) [Headset en evt recorder] -2 ) KingOffTheBongo (KingOffTheBongo) [Headset] -3 ) Albertoni4 (ASBF General) [Headset] -4 ) Bricone (gofast Holland) [Headset] -5 ) Msigamer08 (Visiblegamer) -6 ) Tommy-Vercetti (Mitchmaljers) [Headset] -7 ) Copkiller_ (Harrie76) -8 ) Indoorear42 (Indoorear42) [Headset] -9 ) Damon02 (De Elmo) [Headset] -10 ) VFreak (Profdutcher) [Headset] -11 ) WeariedBuckle08 (WeariedBuckle08) [Headset] -12 ) -13 ) -14 ) -15 ) -16 ) Modus Voornamelijk freeroam. Misschien meeting met sportwagens en een offroad tour door de bergen heen. Content Creator is toegevoegd, we kunnen een aantal zelfgemaakte races gaan doen. Thema: Off-road en stunten. Bewerkt: 12 december 2013 door --Simon-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingOffTheBongo Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 voeg mij er maar bij! Gamertag: KingOffTheBongo Headset: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albertoni4 Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 Voeg Mij er ookmaar bij!!! Gmartag: ASBF General Headset: Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 Beiden toegevoegd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2013 De clan Death Incorporated organiseert ook vaak events voor de leden. Het is dus niet dat het niet gebeurt, het gebeurt alleen niet hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 30 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2013 Ik ga deze meeting voor minstens een week uitstellen, drie man is betreurend laag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bricone Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2013 misschien dat ik volgende week ook wel kan bricone (gofast holland) Headset ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 5 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Ik heb je erbij gezet. Ik heb ook de datum vastgeprikt op 14 December. Aankomende Zaterdag is nu nog te kort dag om een fatsoenlijk aantal mensen te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Gamertag Visiblegamer headset: nee Ik probeer voor die tijd nog xbox live te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Copkiller_ Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb nog geen headset maar zou ook wel mee willen doen. Is dat een probleem? Gamertag harrie76 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2013 Gamertag: MitchMaljers Headset: jazeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
indoorear42 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2013 Gooi mij er ook maar bij: Gamertag: indoorear42, Social Club: GTAVPLAYAA, Headset: Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2013 Ik heb nog geen headset maar zou ook wel mee willen doen. Is dat een probleem? Gamertag harrie76 Nee hoor, zonder headset kan prima, maar met een headset is natuurlijk wel gezelliger Ik voeg iedereen toe aan de lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damon02 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2013 Voeg mij maar toe! GT: De Elmo, ik heb een headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VFreak Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2013 Voeg mij maar toe, Profdutcher en heb een headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.