Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vraagje

Hoe zit het nu eigenlijk met dat neergeschoten worden?

Wanneer je meer dan 5000 op zak heb krijg je de melding dat je dit op de bank moeten zetten en dat andere spelers dit kunnen spelen.. hoe zit dit nou?

En je verliest ammo.. is dit alleen voor het geselecteerde wapen? En wat gebeurd er met die ammo?

Featured Replies

Als je bijvoorbeeld een Last Team Standing missie speelt en je loopt over iemand heen die is neergeschoten dan is het meestal iets in de 10 dollar.

Of dit ook in de free roam is ?????

  • Author

Als je bijvoorbeeld een Last Team Standing missie speelt en je loopt over iemand heen die is neergeschoten dan is het meestal iets in de 10 dollar.

Of dit ook in de free roam is ?????

Sowieso, das bekend.. zelfs als je een random personage killed etc.. :-)

Vroeg me meer af, dat wanneer jij meer dan 5000 op zak hebt, waarom dat beroofd zou kunnen worden terwijl je misschien steeds 100/200 laat vallen bij een kill. Zelfde met ammo.. deze verlies je wel.. maar krijgt de tegenstander dit dan?

De gedachte bij Online was dat je inderdaad al je geld zou verliezen als je meer dan 5000 op zak hebt, maar die functie zit (gelukkig) niet in de game. Kan zijn dat Rockstar besluit dit later via een update toe te voegen, maar ik hoop van niet.

Ze hebben toen ooit voor de release het idee geschetst van "Met je crew na een heist racen richting de pinautomaat waar een andere crew jou kan onderscheppen en de buit van je jatten".

Dat vind ik nog steeds wel een interessant concept hoor. Het brengt wat extra spanning wat wel leuk is. Wat je wel kan doen is vanaf level 50 Lamar bellen om een mugger op iemand af te sturen binnen de game.

Ik dacht dat het 10% was van wat je op zak hebt. Heb je dus 5000 op zak verlies je 500. Dacht ik he

die van cash geld enzo is voor als iemand een mugger op je afstuurt heb je geen cash heeft de mugger niks :)

Dat vind ik nog steeds wel een interessant concept hoor. Het brengt wat extra spanning wat wel leuk is. Wat je wel kan doen is vanaf level 50 Lamar bellen om een mugger op iemand af te sturen binnen de game.

is ergens wel intressant, maar ben blij dat ze dat niet toegevoegd hebben. ik moet er niet aan denken toen ik een paar uur geraced had en tonnen had verdiend, dat iemand dat toen ik uit die race kwam meteen kon stelen... dat zou echt vreselijk zijn.. misschien bij heists is het een ander verhaal..

Ik heb het dan ook echt specifiek gericht op heists. Als je met racen tonnen bij elkaar geraced hebt en het dan verliest is het natuurlijk een grotere frustratie want een heist duurt waarschijnlijk veel korter.

Dan nog lijkt het mij geen goed idee. Ik heb al vaak genoeg gehad dat ik vanuit een missie in een free roam wordt gegooid waar ik tegenover een Tank spawn of waar ik meteen door een Buzzard word beschoten

Als je bijvoorbeeld een Last Team Standing missie speelt en je loopt over iemand heen die is neergeschoten dan is het meestal iets in de 10 dollar.

Of dit ook in de free roam is ?????

Sowieso, das bekend.. zelfs als je een random personage killed etc.. :-)

Vroeg me meer af, dat wanneer jij meer dan 5000 op zak hebt, waarom dat beroofd zou kunnen worden terwijl je misschien steeds 100/200 laat vallen bij een kill. Zelfde met ammo.. deze verlies je wel.. maar krijgt de tegenstander dit dan?

klopt

Dan nog lijkt het mij geen goed idee. Ik heb al vaak genoeg gehad dat ik vanuit een missie in een free roam wordt gegooid waar ik tegenover een Tank spawn of waar ik meteen door een Buzzard word beschoten

inderdaad, dat is ook de rede dat ze het eruit gelaten hebben, want het was wel degelijk hun plan om het erin te laten.

hetzelfde is met dat je perse naar een ATM bank moest om je geld te dumpen, nu is dat ook op je telefoon gezet, en dat was volgens mij niet het plan.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.