Jump to content
Geplaatst:
comment_2111424

Top-2000-Logo.jpg

We naderen de finishlijn van 2013, en voor ons muziekliefhebbers betekent dat traditiegetrouw ook weer stemmen voor de Top2000 van Radio 2! Zaterdag 30 november 11:45 gaan de stembussen open en kun je een lijstje samenstellen van evergreens die volgens jou absoluut niet mogen ontbreken in de eindejaarscountdown.

Heb je je lijstje al klaar? Wie hoort er volgens jou op nummer 1? Wie mogen ze van jou meteen uit de lijst halen?

Breng morgen direct je stem uit. Je hebt tot 6 december 20:00 de tijd.

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2121859

Hela, dubbelposter! En dat mag zich moderator noemen...

Maar zijn ze dan al door de lijst? Een week voor nieuwjaar?

Ik stemde op de eerste, watwin ik?

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2121862

Ze beginnen pas op tweede kerstdag, thebig. :puh:

Thanks for the heads-up! :tu: De gehele top 6 is hetzelfde als vorig jaar. Grootste stijger is zo te zien Redemption Song van Bob Marley & The Wailers met 1265 plekken naar 666. En de hoogste binnenkomer lijkt Birds van Anouk te zijn (398).

Geplaatst:
comment_2121881

Wat is er nu nog leuk aan om te luisteren, als je al weet hoe de hele lijst eruit ziet? Goed: bij die lijsten staat de top 10 zowat elk jaar vast, da's hier in België niet anders, maar het is altijd leuk om toch eens een gokje te kunnen wagen op een andere volgorde.

Vreemde Nederlandse gewoontes zeker?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2121896

Zijn ongetwijfeld een paar gekke gappies die niet kunnen wachten en zelf alle 2000 nummers in een Spotify-playlist gooien. Voor mij persoonlijk hoeft dat vooraf publiceren van de lijst niet zo. Achteraf natuurlijk wel, als naslagwerk.

Geplaatst:
comment_2121931

Ja, het is logisch dat ze het achteraf vrijgeven, dat je niet de hele dag met pen en papier voor de radio moet zitten. Maar voordat het daadwerkelijk wordt gespeeld? Dat lijkt me toch wat ongewoon. Anders kan je er evengoed een klassiekerweek van maken en de hele lijst door elkaar draaien zonder enige logische volgorde, de luisteraars hebben sowieso toch geen invloed in wat er in de lijst zit.

Geplaatst:
comment_2125278

Zat gister en vandaag hele dag te studeren, toch wel aangenaam met top 2000. :) Zeker vandaag, nu komen ze echt wel aan bij de echt toffe nummers. :) Steeds hogere ik-vind-leuk ratio. :puh:

Geplaatst:
comment_2125368

Ik moet zeggen, dat ik nooit de Top 2000 heb geluisterd. Maar na aanleiding van dit topic ben ik het ook maar eens gaan luisteren en ik moet zeggen dat ik het wel erg leuk vind om te luisteren. Enige mindere vind ik, dat en dat er gepraat wordt tussen sommige nummers door :puh:

Maar goed, dat laat je dan weer weten dat je de radio aan hebt en niet een eigen collectie met topsongs ^^

Bewerkt: door NicolaB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.