Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2111787

er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-)

glitchers zijn cheaters he

Lig er maar aan het je het bekijkt :-)

Ik denk dat R* meer problemen hebben met de genen die de boel hacken en miljoenen naar iedereen overmaken enzo

Ze zullen het meest naar de hackers en youtuber's kijken. Ik had van verschillende mensen gehoord dat je er soms een maand opzit en soms 3 maanden.
Geplaatst:
comment_2112021

glitchers zijn spelers die profiteren van fouten van rockstar, kan ik enigzins begrijpen idem dito van het profiteren van bugs.

cheaters zijn spelers die proberen het spel voor andere te verzieken, zit toch echt een heel groot verschil tussen :)

Geplaatst:
comment_2112079

glitchers zijn spelers die profiteren van fouten van rockstar, kan ik enigzins begrijpen idem dito van het profiteren van bugs.

cheaters zijn spelers die proberen het spel voor andere te verzieken, zit toch echt een heel groot verschil tussen :)

En dan heb je nog het ergste van allemaal!: Hackers!
Geplaatst:
comment_2112345

op gta online zijn cheaters naar naar pool gebracht

omdat ze money glitches doen maar het valt mij op dat bij de meeste vidss alleen maar bij xbox dit is ???

momenteel doen ze dat alleen nog bij redelijk bekende youtubers die er tutorials over maken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.