Geplaatst: 30 november 201311 jaren comment_2111598 op gta online zijn cheaters naar naar pool gebracht omdat ze money glitches doen maar het valt mij op dat bij de meeste vidss alleen maar bij xbox dit is ???
Geplaatst: 1 december 201311 jaren comment_2111787 er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-) glitchers zijn cheaters he Lig er maar aan het je het bekijkt :-) Ik denk dat R* meer problemen hebben met de genen die de boel hacken en miljoenen naar iedereen overmaken enzo Ze zullen het meest naar de hackers en youtuber's kijken. Ik had van verschillende mensen gehoord dat je er soms een maand opzit en soms 3 maanden.
Geplaatst: 1 december 201311 jaren comment_2112021 er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-) glitchers zijn cheaters he glitchers zijn spelers die profiteren van fouten van rockstar, kan ik enigzins begrijpen idem dito van het profiteren van bugs. cheaters zijn spelers die proberen het spel voor andere te verzieken, zit toch echt een heel groot verschil tussen
Geplaatst: 1 december 201311 jaren comment_2112079 er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-) glitchers zijn cheaters he glitchers zijn spelers die profiteren van fouten van rockstar, kan ik enigzins begrijpen idem dito van het profiteren van bugs. cheaters zijn spelers die proberen het spel voor andere te verzieken, zit toch echt een heel groot verschil tussen En dan heb je nog het ergste van allemaal!: Hackers!
Geplaatst: 2 december 201311 jaren comment_2112345 op gta online zijn cheaters naar naar pool gebracht omdat ze money glitches doen maar het valt mij op dat bij de meeste vidss alleen maar bij xbox dit is ??? momenteel doen ze dat alleen nog bij redelijk bekende youtubers die er tutorials over maken
op gta online zijn cheaters naar naar pool gebracht
omdat ze money glitches doen maar het valt mij op dat bij de meeste vidss alleen maar bij xbox dit is ???