- Reacties 42
- Bezichtigingen 5.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Ezra24rct3 9 posts
-
Hmmpff 5 posts
-
FcUtreg4Life 4 posts
-
JustDuco 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik probeer elke week een aantal locaties op de Snapmap aan te geven waar een bepaalde auto spawnt. Eventueel ook boten en ook heli's.
De duikboot
Is te vinden in de haven, en dan de grote loods. Wanneer je een boot hebt en je belt Pegasus, is er een kans dat je boot daar spawnt.
Obey Tailgater
Helaas is de Obey Tailgater, de auto van Michael de Santa, niet te vinden zonder een sms'je van Simeon. Je krijgt die als je een bepaald level bent, volgens mij is dat level 8. Het enige probleem is dat je een Wanted level van 2 sterren krijgt als je in deze auto stapt. Ik heb dus een handige tip, alleen werkt deze niet voor iedereen.
1. Ga naar het vliegveld voor een Cargobob.
2. Zoek de wagen op.
3. Zet de auto voor je garage door gebruik te maken van de haak die aan de onderkant van de Cargobob zit. (De haak activeer je door Rechts te drukken op je D-Pad. Houd deze in als er iemand in het voertuig zit)
4. Je hebt veilig een Obey Tailgater weten te bemachtigen!
Western Bagger
Iedereen kent deze motor wel, althans als je de 4e missie voor Simeon Yetarian hebt gedaan.
In de storyline is hij te vinden bij je Safehouse, maar in GTA: Online is dat niet zo.
Hij spawnt bij Grovestreet, De straat van het 400k appartement, en bij de Chinese Bioscoop.
Bravado Buffalo
Deze auto is eigenlijk overal te vinden, maar er zijn plaatsen waar hij bijna altijd rijd/staat.
Bulldozer
Dit is de awesome bulldozer met bestuurbare arm aan de voorkant waarmee je mensen op kunt tillen en hun zo vermoorden op een originele manier!
Als je zelf ook nog een 'schuilplaats' van een voertuig weet, ben je altijd vrij om een PM te sturen!
Bewerkt: door Ezra24rct3