December 1, 201312 yr Als ik nu de normale Gta IV of Gta IV EFLC wil spelen moet ik het apart opstarten, en de goede cd plaatsen. Ik wil dit graag in 1, dus dat ik zo'n menu krijg zoals je op het plaatje ziet en dat ik maar 1 cd hoef te gebruiken. Hoe doe ik dat? Nyltje! Edited December 1, 201312 yr by Nyltje
December 1, 201312 yr Je bedoelt zoals de volledige versie op de PS3? Links Louis, in het midden Niko, en rechts Johnny?
December 1, 201312 yr (plaatje gefixt) Nein... Ik heb even gezocht op Google maar ik heb niks kunnen vinden...
December 1, 201312 yr Dat keuzemenu is enkel mogelijk op de PC als je eerste Grand Theft Auto IV los hebt gekocht en daarna als DLC de Episodes hebt gedownload. Tijd voor 2 DVD lades in je computer?
December 1, 201312 yr Author Ik heb het al, ik moest nog een update installeren. Bedankt voor de moeite! EDIT: Ow nee ik moet het nu idd downloaden. Kan ik de map niet ergens naartoe verplaatsen? Edited December 1, 201312 yr by Nyltje
Als ik nu de normale Gta IV of Gta IV EFLC wil spelen moet ik het apart opstarten, en de goede cd plaatsen. Ik wil dit graag in 1, dus dat ik zo'n menu krijg zoals je op het plaatje ziet en dat ik maar 1 cd hoef te gebruiken.
Hoe doe ik dat?
Nyltje!
Edited by Nyltje