Jump to content

Bye bye Matthijs. :( Welkom Hanneswasco! :)

Geplaatst:
comment_2111930

-Matthijs- heeft helaas besloten zijn functie als Global Moderator en moderator van de Graphics-fora neer te leggen, na jarenlange trouwe dienst. Op 17 maart 2008 werd Matthijs voor het eerst moderator. Sinds die dag is hij, op een kleine break van 8 maanden na, crewlid geweest op dit forum. Na eerst moderator geweest te zijn van het San Andreas forum, belandde hij op de plek waar hij tot op de dag van vandaag is gebleven: het GFX-forum. Vanwege al die jaren van inzet zal Matthijs verder gaan in een oranje kleurtje; als erelid.

De bezetting van de GFX-fora is prima; Matthijs had daar sinds de komst van Cabyon slechts een adviserende rol. Hij laat echter wel een gat achter bij de Global Moderators. Tot ons genoegen heeft Hanneswasco de functie van Global Moderator geaccepteerd, die hij (in ieder geval voorlopig) naast zijn werkzaamheden als moderator van het GTA IV forum en de modding-fora zal vervullen.

Aangezien Hanneswasco niets met de organisatie van de forumawards te maken heeft en de nominaties anders nutteloos zouden zijn, hebben wij besloten hem, ondanks de GM-rang, toch mee te laten doen in de poll, die later vandaag zal verschijnen...

Bye bye Matthijs, welkom bij de GM+ Hanneswasco!

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2112071

Had ik zo niet aan zien komen. :puh: Anyway, thanks voor je jarenlange inzet en tijd die je in dit forum hebt gestoken, Matthijs. Je bent een persoon waar ik flink tegen opkijk, en daarbij zal ik heus niet de enige zijn. Hanneswasco is volgens mij een goede keuze als opvolger, ik wens hem in ieder geval veel plezier en succes toe met z'n nieuwe functie! :)

Geplaatst:
comment_2112184

Onverwachts is het zeker te noemen, zoals eerder is genoemd. Matthijs, bedankt voor alle tijd die je in het forum hebt gestoken. Hopelijk zien we je af en toe nog even op het forum verschijnen.

Hannes, veel succes met je nieuwe taken als Global Moderator.

Geplaatst:
comment_2112268

Als ik zo naar de topictitel kijk is het net alsof Hannes tussen haakjes staat...

Matthijs, ik hoop dat je, ondanks je aftreden als plaatselijke moderator, wel actief blijft in de graphics-hoek. Want als grafisch kunstenaar heb ik je hoog zitten. En dan die paarse kiwi, het is even wennen, maar het staat je goed Hannes. Veel plezier met je nieuwe job.

Geplaatst:
comment_2112315

Bedankt voor je inzet Matthijs! Heb je niet heel veel in actie gezien omdat mijn grafische kunst niet heel hoog ligt maar heb vast wel eens gebruik gemaakt van een pagina op WikiGta die jij hebt geschreven. Hanneswasco, veel succes met je nieuwe functie!

Geplaatst:
comment_2112316

Enorm veel mooie dingen gezien van Matthijs dus ik vind het jammer dat je stopt met je functie, prachtig werkje waar je die achtergrond hebt aangepast, herinner ik me nog wel goed..

Gefeliciteerd Hannes! Veel succes toegewenst!

Geplaatst:
comment_2112452

Matthijs, bedankt voor je fantastische inzet en de vruchtbare samenwerking.

Hannes, ik heb het volste vertrouwen erin dat je een waardevolle aanvulling zult zijn van ons GM team.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.