GekkieJ01 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) PS3 - GTAForum Meeting [ 06-12-2013 ] - 21:00 Thema: The Fast and The Furious deel [2] De dag na Sinterklaas, wanneer iedereen in zijn nopjes is met zijn of haar cadeaus, gaan wij er een gezellig avondje van maken! Het thema van deze meeting is The Fast and The Furious. We hebben deze meeting al eens gedaan, en de meeting was zeer geslaagd met 16 leden. Vandaar een vervolging. Helaas ben ik wel genoodzaakt om een paar regels toe te voegen in verband met het aantal aanrijdingen en aanslagen van de vorige meeting. De regels zijn als volgt: - Wapens zijn ten strengste verboden, geweld is dan ook niet toegestaan! - Iedereen dient genoeg volgafstand te houden op zijn voorganger, dit om aanrijdingen te voorkomen. - Voertuigen die vallen onder de superklasse, zijn niet toegestaan op de meeting. Hierover zijn we het allemaal mee eens geworden afgelopen meeting, het neemt toch een stukje realisme weg, vandaar. Voertuigen die vallen onder onderstaande klasses, zijn wel toegestaan: - SUV's - Sports - Sedans - Muscles Iedereen is welkom! Datum: 06-12-2013 Tijd: 21:00 Deelnemerslijst: [table='']GekkieJ01|GekkieJ01 GTA_Michael|GTAMichaelNL xCrazyShotgun|xCrazyShotgun rickbrinkman|rickbr1993 thebig|vmdj0|ONDER VOORBEHOUD! Joriz|Joriz86 Die Hard|JvdW1888 Kenny-Petrovic|soulramon Mike-350z-NL |mike-350z-NL Extreem|Mitchiem tjarda1999|tjarda1999 kingart1996|kingart1996 Hultates|Hultates mekane|smartkid075 Nitivty|Nitivity [/table] Reservelijst: [table=''] TorringHandZ|TorringHandZ mert17|mertcoban _Night-Men_|DeNeus21 [/table] Bewerkt: 13 april 2014 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 psn: GTAMichaelNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ik kom! Psn: xCrazyShotgun Headset: Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickbrinkman Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ik heb nog nooit een meeting gedaan. K wil wel meedoen heb je wat informatie over deze meeting? Psn:rickbr1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ah, de meeting van zaterdag kan ik niet bij zijn, maar deze wel. PSN-naam: vmdj0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Waarschijnlijk kan ik. Kunnen we eindelijk weer is met onze auto's showen PSN: Joriz86 Headset: Ja Misschien is het slim om iedereen te vragen om passivemode aan te zetten. Dan weet je zeker dat niemand schiet bij deze race avond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ah eentje waarbij ik niet overhoop wordt geschoten zet mij maar op de lijst! psn dexist headset ja! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Present! PSN is JvdW1888 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Present! Ezra24rct3, en uiteraard heb ik een headset! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Ik zie net dat ik toch pas later ga kunnen komen of misschien niet. Zet mij dus maar onder voorbehoud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Ik doe mee! PSN: soulramon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike-350z-NL Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Zet mij er ook maar op psn. mike-350z-NL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike-350z-NL Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 (bewerkt) Misschien ook keer leuk om een meeting te doen dat je juist wel op mekaar mag schieten iedereen een bounty level je ook nog lekker snel Bewerkt: 2 december 2013 door Mike-350z-NL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Ik doe ook weer mee! Hopelijk wordt het weer een gezellige avond. Headset: Ja. PSN: Mitchiem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 --Bijgewerkt-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.