Jump to content

Sinterklaas 2013!


Dutchy3010

Recommended Posts

Na het vele gedonder, is het dan toch echt pakjesavond vanavond. :)

Gaan jullie nog sinterklaas vieren, of heb je dat reeds gedaan?

Vanavond heb ik een sinterklaasfeestje, hopelijk gaat de storm wat liggen voor die tijd. Ik ga morgen met familie sinterklaas vieren, gewoon een paar kleine kadootjes, no biggie. Gewoon voor de gezelligheid met wat pepernootjes. Zaterdag vier ik het met vrienden. Een sinterklaasspel met wat kleine kadootjes. Vind Sinterklaas altijd, net als kerst overigens, erg gezellig, en vier het dan ook bijna altijd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    6

  • xCrazyShotgun

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Michael

    2

Hoezo kinderachtig? Het is toch ook erg gezellig. :)

En daarbij komt; ik vind Sinterklaas meer iets voor met vrienden, Kerst meer iets voor familie. Daarom vier ik 3x sinterklaas, waarvan 2x met vrienden (met familie is het echt alleen gezellig bij elkaar zijn en wellicht een gezelschapsspel uit de kast trekken).

Link to comment
Delen op andere websites

Wij vieren het zaterdag (en ja, ik heb luidskeels geroepen tegen mijn gezin dat de oude heer dan allang weer aan de Spaanse reviera zijn calvadosje zit te nuttigen.) Dan kan iedereen. Ik heb wel voor vanavond vrij genomen, dus dat wordt maar even over het hek bij de buren spieken, hoe hun sinterklaas vieren (natuurlijk wel undercover, als Black Pete).

Bewerkt: door commandant
Link to comment
Delen op andere websites

Wij vieren het 6 december omdat het makkelijker is (ligt tegen het weekend aan, twee studerende kinderen etc).

Als het goed is houden wij het ook klein, we maken wel surprises met gedichten voor elkaar en gaan lekker voor de openhaard zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd leuk om met vrienden Sinterklaas te vieren. Zowel met dobbel/ruil spelletjes gedaan als volledig met gedicht en surprise.

Vooral dat laatste is leuk dan komen die knutsel skills (die bij mij nog redelijk ver te zoeken is) die je opo school hebt geleerd goed van pas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het vanavond met mijn vriendin gezellig thuis vieren :) We hebben wat kleine cadeautjes voor elkaar gekocht, en gaan gewoon wat film kijken ofzo :)

Met familie vieren doe ik niet meer aan, dat komt met kerst wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinterklaas is altijd bij ons een gezellige avond. We hebben vandaag Gourmetten met iedereen, en we hebben allemaal vlees en sausjes gekocht. Misschien ondertussen een leuke film van Harry Poter op de achtergrond. Dat is ook wel fijn met zo'n stormachtige dag zoals deze hier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond richting mijn oom en tante in Bergambacht, dat is een klein dorpje waar de tijd lijkt stil te staan. Ze wonen aan een kerkplein in een meer dan 100 jaar oud huis, dus met de sfeer zit het wel goed. Ik heb een surprise gemaakt voor mijn neefje, maar het draait bij mij toch vooral om de gedichten. Ik maak ze soms ook voor andere gezinsleden die daar wat minder bedreven in zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...