Michael Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) [V] Wist je dat? Na dat er in het 'GTA III' subfora ook een topic was gemaakt over dit onderwerp. Leek het me ook wel leuk om een topic te maken in GTA V. Probeer zo orgineel mogelijk te zijn en probeer niet kleine opmerkingen te maken. Het verderft namelijk wat de pret als iedereen maar onnodige posts gaat maken. Klaas zegt: Wist je dat de auto van Franklin een nieuwe versie van de Bravado Bufallo is? Piet zegt: Jep! Wist je dat de vrouw van Michael eerder een stripper was? En zo gaat het door met het hele spel. 3 posts per persoon, per dag. Het verderft namelijk wat de pret als iedereen maar onnodige posts gaat maken. Even een melding voor de mensen die graag hun postcount willen boosten in dit topic, daar is dit topic niet voor bedoeld. Als ik dus berichten zien waarvan ik denk dat niet een geldig bericht is voor dit topic, zal er een melding worden gemaakt bij de moderators. Dit topic is bedoeld om de activiteit wat op te krikken in Grand Theft Auto gerelateerde forums en daar valt spam niet onder. - Asphyxiated.Nieuw toegevoegde regel: ÉÉN WIST JE DAT PER BERICHT. Bewerkt: 16 januari 2016 door PrioX Tags Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Wist je dat Chop eigenlijk van Lamar is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) Yep, dat weet ik Wist je dat Trevor afkomstig is vanuit Canada? Bewerkt: 5 december 2013 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Yup, wist je dat Trevor als enige personage jurkjes kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) Wist je dat je met Lamar's hond spaceship parts kan zoeken. Dit kan door L2 en vervolgens R2* in te drukken. Hij rend dan naar een Spaceship part in de buurt en kijkt in die richting. Dan is eht aan jouw om te kijken waar precies! *Hou er rekening mee dat je de hond bij je hebt, anders werkt het niet! Bewerkt: 5 december 2013 door Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Ja, maar nooit gebruikt. Wist je dat Michael Townley echt bestaat? Bewerkt: 6 december 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Nee, dat wist ik niet. Best grappig om te lezen dat dit ook 'n crimineel betreft die in het Witness Protection Program zit. Maaruh .... wisten jullie dat The Lost in single player louter op LCC HEXER's rijdt, terwijl ze in online juist allemaal 'n WESTERN DAEMON hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Nee, ben niet zo met online Wist je dat Trevor Phillips ook echt bestaat? http://en.wikipedia.org/wiki/Trevor_Phillips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Nee dat wist ik niet, nooit opgezocht Wist jij dat er achterop de Infernus een pokemon bal zit. Dat linker achterlicht Foto Bewerkt: 6 december 2013 door Njfokke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Jep! Ik wist wel dat het erop leek. Wist je dat de activiteiten van GTA: Online een aantal maanden voor de activiteiten van de Singleplayer zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Nee, ik dacht juist andersom... Wist je dat je met sticky bom's en Amanda's yoga bal een rollende bom kan maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Nope, wist niet eens dat Amanda 'n yogabal had. Maar wist jij (of iemand anders) dan dat Ron Jakowski 'n eigen radioprogramma heeft op Blaine County Radio? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2013 Nee dat wist ik niet, ik luister geen radio. Wist je dat de Banshee de enigste auto is die je als cabrio uitvoering heb, en met gewoon solide dak, Maar je kan hem niet open/dicht doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2013 (bewerkt) Nu ik erover nadenk wel. Wist jij dat de inleiding van dit topic niet kloppend is? *Amanda was namelijk stripper ipv prostituee Bewerkt: 8 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2013 Nee dat wist ik niet, maar zo'n groot verschil is het ook eigenlijk niet Wist je dat als je de vrouw uit de brandende uit red, (Die vrouw die rechts boven in de map, naast de snelweg naast een brandende auto ligt) het is een klein blipje op de map als je erlangs rijd. daar rij je dan langs en dan stapt ze in ze moet naar een ziekenhuis maar dat wil ze niet, dus moet je haar afzetten in sandy shores. bla bla bla. Maar... wist je dat als je dat dan gedaan heb, dat je dan een driver heb vrijgespeeld?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.