Geplaatst: 17 juli 200520 jaren comment_183303 eey ik ben bezig met een Z-Z zwolle zuid mod.. ik probeer de oude gang te verranderen in Z-Z gang en probeeren een beetje van los santos Z-Z style te maken als er een map editor uit komt voor SA komen er ook nieuwe dingen in... ik heb de volgende dingen al gemaakt: nikes gangkleding hoodkleding gangspray gangtatoos(op rug staat nog Z-Z) er moet dus nog veel gebeuren... en misschien wil er iemand wel helpen... rate de dingen ook ff....1/10 in samenwerking met ZeroHero Bewerkt: 17 juli 200520 jaren door pietjuh1
Geplaatst: 17 juli 200520 jaren comment_183309 eeyik ben bezig met een Z-Z zwolle zuid mod.. ik probeer de oude gang te verranderen in Z-Z gang en probeeren een beetje van los santos Z-Z style te maken als er een map editor uit komt voor SA komen er ook nieuwe dingen in... ik heb de volgende dingen al gemaakt: nikes gangkleding hoodkleding gangspray gangtatoos(op rug staat nog Z-Z) er moet dus nog veel gebeuren... en misschien wil er iemand wel helpen... rate de dingen ook ff....1/10 zeer netjes gewerkt :o nikes 9 gang 9 hood - gang 9 tattoos 10 Woon zelf ook in zwolle dus..
Geplaatst: 17 juli 200520 jaren comment_183357 Ik vind het echt goed werk ik geef alles 9.5 echt mooi gedaan ga zo verder.
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren comment_183636 zeer mooi!waar te downloaden, ben geboren in zwolle, super mooi MOH op de voorkant echt vet! en met die dingen installeren he?ik ben al blank dus die tattoos kan ikz eker wel vergeten?
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren comment_183644 zeer mooi!waar te downloaden, ben geboren in zwolle, super mooi MOH op de voorkant echt vet!en met die dingen installeren he?ik ben al blank dus die tattoos kan ikz eker wel vergeten? Deze mod is nog niet te downloaden. Lees zijn eerste bericht. ze zijn nog bezig om hem te maken. Ik vind het erg mooi wat jullie doen. Ik zeg een 8.5. heel mooi :thumbsup: .
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren comment_183803 Als ik het goed begrijp hoor jij dan bij de Z-Z gang? Dan moet je ook de missie teksten aan passen enzo en ook als je een tag over sprayt, dat moet je ook aanpassen.
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren comment_183805 De missies zou je misschien nog kunnen laten staan maar de tags moeten ook wel zeker verandert worden.
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren Auteur comment_184048 binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden... ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen pm me dan Bewerkt: 18 juli 200520 jaren door pietjuh1
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren comment_184078 binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden...ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen add me dan op msn pietjuh098 (at) hotmail DOT com E-mail adressen in post zijn niet toegestaan en je sig is te groot! ---- Het is echt een super toffe mod! Ik zal hem binnen kort wel eens uitproberen! Het ziet er igg goed uit man!
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren Auteur comment_184093 binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden...ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen add me dan op msn ***@***.com E-mail adressen in post zijn niet toegestaan en je sig is te groot! ---- Het is echt een super toffe mod! Ik zal hem binnen kort wel eens uitproberen! Het ziet er igg goed uit man! o sorry ik zal verranderen
Geplaatst: 18 juli 200520 jaren comment_184134 binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden...ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen add me dan op msn Ik wil helpen Texturen kan ik een beetje en modellen ook. Maar hier heb je modellen niet nodig denk ik. PM me als je het goed vind.
Geplaatst: 19 juli 200520 jaren comment_184670 Hij is kei mooi man! Mooi die shirts met Z-Z... Cijfer: 9/10! Stuur me ff een PB als je hulp wilt Bewerkt: 19 juli 200520 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 20 juli 200520 jaren Auteur comment_185282 de site is online maar moety nog veel aangedaan worden... http://www.***.nl.tt/
Geplaatst: 20 juli 200520 jaren comment_185399 de site is online maar moety nog veel aangedaan worden...http://www.***.nl.tt/ reclame is niet toegestaan hier!
eey
ik ben bezig met een Z-Z zwolle zuid mod..
ik probeer de oude gang te verranderen in Z-Z gang
en probeeren een beetje van los santos Z-Z style te maken
als er een map editor uit komt voor SA komen er ook nieuwe dingen in...
ik heb de volgende dingen al gemaakt:
er moet dus nog veel gebeuren...
en misschien wil er iemand wel helpen...
rate de dingen ook ff....1/10
in samenwerking met ZeroHero
Bewerkt: door pietjuh1