Jump to content
Geplaatst:
comment_2113999

057cd99b_o.png

Omdat December meestal een natte, en koude maand is in Nederland, blijven de meeste mensen natuurlijk liever binnen, lekker warm bij hun PlayStation. Voor de mensen die thuis zijn hebben we een Kerstmeeting georganiseerd voor de leden van GTAForum. Deze wordt dan ook 21-12-2013 gehouden. De lijst is momenteel helemaal vol, maar er zijn natuurlijk nog reserveplaatsen over!

De meeting zal plaatsvinden op de PlayStation 3 op 21-12-2013, om 20:00.

Ledenlijst:

Extreem (Mitchiem) - Headset

xCrazyShotgun (xCrazyShotgun) - Headset

tjarda1999 (tjarda1999) - Headset

mekane (smartkid075) - Headset

BoerDave - Headset

maasdijkhardstyle (MAASDYKHARDSTYLE) - Headset

Kenny-Petrovic (soulramon)

Losqualo (losqualo20)

Wrecklezzdj (Wrecklezzdj) - Headset

Hultates (Hultates)

mert17 (mertcoban) - Headset

ZeroJens (ZeroJens)

Mrkwark (mrmark2)

_Night-Men_ (DeNeus21)

supergtagamer (FrostCube_NL) - Headset

Ezra24rct3 (Ezra24rct3) - Headset

Reservelijst:

ThymoDJ (ThymoDJ)

koerba1 (koerba1)

Dionkoffie (Dionkoffie)

Ik hoop ervan uit te gaan dat er op 21-12-2013 een zeer leuke meeting kan komen met enorm veel gezelligheid. Waarschijnlijk kunnen we ook wel eventjes naar North Yankton gaan, daar kan je gelukkig nog heen met de patch die dit eigenlijk zou moeten verwijderen.

:)

Bewerkt: door Extreem

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 6.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2114270

Om 8 uur 's Avonds? Ben je helemaal betoeterd? :( Ach whatever. Helaas kan ik er niet bij zijn :(

Dat is jammer.. Het is wel in het weekend en daarom dacht ik ook om dit tijdstip te kiezen. Jammer! :N

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2114328

zijn er nog eisen van kleding etc?

Nee, het is gewoon een 'normale' meeting met de thema kerst. Alhoewel zou het wel leuk zijn om mensen hun creativiteit te zien met hun kleding. :)

Nou, ik weet dus wanneer ik binnen moet blijven. PSN:Hultates
aah, ik weet niet of ik in de knoop zit met me eigen server. We gaan namelijk 21 december 2013 doen en ik weet niet hoe laat dat gaat gebeuren. Zet mij iig erbij.
ik zal er zijn me psn is mertcoban en ik heb headset

Jullie staan er alle drie erop.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2114471

Ik doe mee :)

Username: FrostCube_NL

Headset: ja

Je bent net op tijd, je bent de laatste die nu nog in de lijst kan. Helaas is dus nu de lijst vol, en kunnen andere geintresseerde mensen zich opgeven voor de Reservelijst :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.